Hoe ga je om met stokers in een relatie?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mar 2005 20:11

Markie schreef:
liefie schreef:
Jeronimuz schreef:
Lucky7 schreef:Wat als die jongen/meisje gewoon zo fout voor hem/haar is.

niet dat ze niet bij elkaar passen of zo maar gewoon echt verkeerd
mm moeilijk uit te leggen dit.

Ik weet precies wie... ehm... ik snap precies wat jij bedoeld!
Sommige mensen passen niet bij elkaar als de een heel lief is, en de ander gewoon een onaangenaam persoon.

Ik vind het ook je plicht als goede vriend om eerlijk te zijn in dat geval, en te zeggen dat je vindt dat ze een fout maken.

ik weet dat jullie hier mee mij bedoelen. maar ten eerste jullie hebben mij en mr.j nog nooit samen gezien en volgende week hebben we al weer 5 maanden een relatie
echt als hij niet goed voor me zou zijn zouden wij nu dan nog steeds samen zijn?
het gaat echt mega goed tussen ons we praten overal over enz enz
hij komt bij mij thuis en ik bij hem elk weekend slapen we bij elkaar
ik voel me thuis bij hem en hij bij mij
ik denk dat er veel over personen geroddeld word hier op het forum
want ik kreeg ook een pbtje van een heel arrogant persoon die met onze relatie ging bemoeien hij kent mij niet eens alleen heeft hij mij denk bij mr.j in de kerk gezien en hij kent mr.j ook alleen van gezicht.
veelal kennen ze een verhaal maar van 1 kant en dan gaan ze zich bemoeien met iemand.
ik kan ook over diegene dingen hier gaan zetten want hij is echt niet zo een lieverdje als mensen hier denken
maar zo ben ik niet laat dat meisje maar gelukkig worden ze komt er zelf wel achter hoe hij echt is
daar bemoei ik me echt niet mee

Met alle respect, ik weet niet waar het allemaal om gaat ofzo, maar 5 maanden is niks hoor. Dan ken je iemand echt nog niet goed, ook al zit je elk weekend bij elkaar. Dacht ook welles iemand goed te kennen, maar na 20 maanden kwam ik er ook achter dat ze me beduvelde. En het heeft een poosje geduurt voor ik het merkte..
Erg naar als je verloofd bent kan ik je zeggen :wink:
En ja, we konnen overal goed over praten, deden alles samen, praatten over later en noem maar op.

Wanneer ken je dus iemand? Dat gaat misschien niet eens over tijd, maar over hoe je met elkaar omgaat en of je allebei eerlijk bent.

ja dat weet ik maar hun hadden mr.j een keer gezien en ze hadden verhalen van zijn ex gehoord wie zegt dat het allemaal de waarheid is hebben ze het ook van mr.j zijn kant gehoord? nee dus
en mr.j en ik zijn ook eerlijk tegen elkaar maar ik haat het a;s mensen roddelen en dat gebeurd hier heeeel veel tis een refo site maardat kun je dus echt niet altijd zeggen

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 21 mar 2005 20:33

Tsja roddelen is niet leuk, maar stoken is nog erger vind ik. En het gebeurd overal. Of het nu om refo's gaat of niet. Die zijn heus niet beter ofzo.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mar 2005 20:37

Markie schreef:Tsja roddelen is niet leuk, maar stoken is nog erger vind ik. En het gebeurd overal. Of het nu om refo's gaat of niet. Die zijn heus niet beter ofzo.

nee absoluut niet
maar eigenlijk is het nog veel erger dan refo s het doen
want je word er elke week op gewezen in de kerk
ik weet veel dingen van mensen hier die echt niet altijd even netjes zijn maar ik ga dat echt niet ergerns neerzetten bereik je echt niks mee
maar daarom snap ik ook niet dat ze gaan klooien in een relatie ze moeten zich met hun eigen bemoeien

Tirza
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Tirza » 23 mar 2005 22:24

ik heb het wel eens meegemaakt ja, dat iemand dat achterbaks deed over mij.

ik heb haar daarop tot 2 keer toe een heel lief mailtje gestuurd waarin ik haar vroeg op een eerlijke manier ermee te stoppen omdat ze mij er verdriet mee deed.
na het eerste mailtje deed ze het nog steeds, toen heb ik haar weer een mailtje gestuurd niks kwaads niks gemeens, weer een lief mailtje of ze ajb wilde stoppen.

ze heeft daar nooit meer op gereageerd maar is er wel mee gestopt.

vandaag de dag kan ze mij niet meer aankijken :mrgreen: haha ik haar wel. kwam haar tegen op het station en zei dr vriendelijk gedag. ze mompelde wat terug en liep door.

nou, dat voelt kicke hor :)
Afbeelding

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 23 mar 2005 22:37

liefie schreef:ik weet dat jullie hier mee mij bedoelen. maar ten eerste jullie hebben mij en mr.j nog nooit samen gezien en volgende week hebben we al weer 5 maanden een relatie
echt als hij niet goed voor me zou zijn zouden wij nu dan nog steeds samen zijn?

Sorry, hier moet ik echt een beetje om lachen hoor!
5 maanden, kom op zeg! Veel verkeringen gaan zo rond 6-7 maanden uit. Ik weet helemaal nix van jullie relatie, maar als je even rekent... 5 maanden is echt niet veel. Hou het eerst maar eens een jaar vol, dat is een goed begin.

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 23 mar 2005 22:52

Acire schreef:
liefie schreef:ik weet dat jullie hier mee mij bedoelen. maar ten eerste jullie hebben mij en mr.j nog nooit samen gezien en volgende week hebben we al weer 5 maanden een relatie

Sorry, hier moet ik echt een beetje om lachen hoor!
5 maanden, kom op zeg! Veel verkeringen gaan zo rond 6-7 maanden uit. Ik weet helemaal nix van jullie relatie, maar als je even rekent... 5 maanden is echt niet veel. Hou het eerst maar eens een jaar vol, dat is een goed begin.

rspct! als je niets van iemands relatie weet, oordeel dan ook niet!!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 23 mar 2005 22:55

tinos schreef:rspct! als je niets van iemands relatie weet, oordeel dan ook niet!!

Ik oordeel helemaal niet. Ik zeg alleen: kijk het nog eenmaand of 7 aan, en bekijk je relatie dan nog eens een keer.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 23 mar 2005 22:59

Acire schreef:5 maanden, kom op zeg! Veel verkeringen gaan zo rond 6-7 maanden uit. 5 maanden is echt niet veel. Hou het eerst maar eens een jaar vol, dat is een goed begin

En anderen weten na 5 maanden al dat ze voor altijd bij elkaar horen,
en beslissen om te gaan trouwen.
Niet iedereen is hetzelfde Acire.

En idd,
Ik weet helemaal nix van jullie relatie

Zeg dan ook niet dat men nog een paar maanden moet wachten voor ze zoiets mogen zeggen.
Wat een bull zeg.

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 23 mar 2005 23:00

Acire schreef:
tinos schreef:rspct! als je niets van iemands relatie weet, oordeel dan ook niet!!

Ik oordeel helemaal niet. Ik zeg alleen: kijk het nog eenmaand of 7 aan, en bekijk je relatie dan nog eens een keer.

wel opvallend in een topic over stoken in een relatie...

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 23 mar 2005 23:07

AikonGirl schreef:
Acire schreef:5 maanden, kom op zeg! Veel verkeringen gaan zo rond 6-7 maanden uit. 5 maanden is echt niet veel. Hou het eerst maar eens een jaar vol, dat is een goed begin

En idd,
Ik weet helemaal nix van jullie relatie

Zeg dan ook niet dat men nog een paar maanden moet wachten voor ze zoiets mogen zeggen.
Wat een bull zeg.

Niet iedereen is hetzelfde. Maar in de practijk blijkt het gewoon zo te zijn dat verkeringen vaak na een maand of 6-7 uitgaan. Dus na 5 maanden zulke dingen zeggen, daar zou ik mee uitkijken. Zeker als je 17 bent. Lees relatieboeken er maar eens op na.

Enne.. ik zeg dat ik nix van die relatie weet, om duidelijk te maken dat ik dus NIET wil stoken. Als je nix weet, kun je ook niet stoken.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 24 mar 2005 18:18

AikonGirl schreef:

Oké, ik had na 5 maanden ook al het gevoel, dat mijn vriend en ik voor altijd bij elkaar horen, dat is gelukkig nog zo, maar dat wordt wel steeds sterker. Ik weet nu, nu we 10 maanden een relatie hebben, dat 5 maanden echt helemaal niks is. Tja, je kent elkaar wat oppervlakkig en sommige gevoelens weet je van elkaar, maar hoe de ander op iedere situatie reageert, weet je dan absoluut nog niet, óók niet als je heel intensief met elkaar omgaat!
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 24 mar 2005 18:50

Daphne schreef:
AikonGirl schreef:

Oké, ik had na 5 maanden ook al het gevoel, dat mijn vriend en ik voor altijd bij elkaar horen, dat is gelukkig nog zo, maar dat wordt wel steeds sterker. Ik weet nu, nu we 10 maanden een relatie hebben, dat 5 maanden echt helemaal niks is. Tja, je kent elkaar wat oppervlakkig en sommige gevoelens weet je van elkaar, maar hoe de ander op iedere situatie reageert, weet je dan absoluut nog niet, óók niet als je heel intensief met elkaar omgaat!

daar gaat het helemaal niet om maar ik weet nuheeel veel van hem
en als hij niet goed voor me zou zijn omdat hij niet lief zou zijn volgens andere en ik dat zelf zou meemaken zouden wij niet meer samen zijn en ik weet ook dat 5 maanden nog niet veel is maar ik bedoel maar zo diegene die er over schrijft heeft hem 1 x gezien en gaat op verhalen af van zijn ex dus dan ken je 1 kant en daar kan je gewoon niet over oordelen en dat vind ik gewoon heeel erg irri
ze hebben ons nog nooit samen gezien en dan een beetje gaan lopen zeuren ik haat dat echt

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 24 mar 2005 19:13

Ach ja Liefie, daar moet je maar mee zien te leven,
aangezien er altijd wel zulke mensen zullen blijven in je omgeving.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 24 mar 2005 19:33

Dat is zeker zo. Gewoon links laten liggen is het beste denk ik.

joepie

Berichtdoor joepie » 24 mar 2005 19:59

Daphne schreef:[ Tja, je kent elkaar wat oppervlakkig en sommige gevoelens weet je van elkaar, maar hoe de ander op iedere situatie reageert, weet je dan absoluut nog niet, óók niet als je heel intensief met elkaar omgaat!

Ik denk dat je dat na jaren nog niet altijd weet. Gewoon omdat je niet alles al met elkaar hebt meegemaakt.
Iedere dag is weer een nieuwe dag, met nieuwe belevenissen, dus het is maar de vraag of je elkaar echt door en door gaat kennen.
Maar naar mijn idee hoefd dat ook helemaal niet.
Zo blijft er tenslotte toch nog steeds iets te ontdekken.

Om een klein voorbeeldje te geven:
Ik wist b.v. wel hoe mijn man gek op kinderen was voor zijn trouwen, maar dat hij zo met zijn kinderen zou omgaan toen wij zelf kinderen kregen had ik dus nooit kunnen denken.
En toen hij opa werd was er ook weer een hele andere man dan ik gedacht had.
Zo blijf je dus ontdekken. :wink:

Terug naar “Archief”