Ha luitjes,
Hoe denken jullie over inenten? Is dit volgens de Bijbel verkeerd en is het zonde?
Voor mij een erg moeilijke vraag. Daarom vraag ik jullie mening.
Groetjes,
Moderator: Moderafo's
Het_Bureau schreef:Mensen die hun kind uit overtuiging niet laten inenten, doen dat voor een groot deel niet, omdat ze het etisch onjuist vinden hun kind (een klein beetje) ziek te maken. Het verhaal van 'op God vertrouwen' is volgens mij niet het punt. Althans niet bij de mensen die ik ken.
Ja ik heb rode hond nu WOEF!
frekje schreef:Het_Bureau schreef:Mensen die hun kind uit overtuiging niet laten inenten, doen dat voor een groot deel niet, omdat ze het etisch onjuist vinden hun kind (een klein beetje) ziek te maken. Het verhaal van 'op God vertrouwen' is volgens mij niet het punt. Althans niet bij de mensen die ik ken.
Ja ik heb rode hond nu WOEF!
Is dat nu de bedoeling dat we niet mogen inenten? Het klein beetje ziek worden? Er zijn toch ook bijwerkingen bij bepaalde medicijnen (of mag ik dat niet zo zien?)
Het_Bureau schreef:Mensen die hun kind uit overtuiging niet laten inenten, doen dat voor een groot deel niet, omdat ze het etisch onjuist vinden hun kind (een klein beetje) ziek te maken.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten