Lalage schreef:Ah, ik denk dat jij doelt op totale overgave, dat is inderdaad het allermoeilijkste. Je moet je elke dag weer overgeven...
neej, daar doel ik niet precies op. sorry, ik kan het niet goed uitleggen helaas...

Moderator: Moderafo's
Cor schreef:Ach nu plaats ik me zelf in een hokje, het hokje van de GerGem, hoop maar dat het hokje dicht bij een ander hokje staat kan ik af en toe even overwippen, dat noemen ze kerkshoppen.......
Theodoor schreef:ik ben nu dooplid bij de Ger. Gem.
maar ben het niet helemaal eens met bepaalde Dominees binnen de Ger. Gem het wordt allemaal steeds zwaarder en steeds meer regels!!!
Napoleon schreef:Theodoor schreef:ik ben nu dooplid bij de Ger. Gem.
maar ben het niet helemaal eens met bepaalde Dominees binnen de Ger. Gem het wordt allemaal steeds zwaarder en steeds meer regels!!!
misschien komt dit ook wel omdat de geliefde gemeente zonder extra regels in enorm tempo seculariseert?
Theodoor schreef:Napoleon schreef:Theodoor schreef:ik ben nu dooplid bij de Ger. Gem.
misschien komt dit ook wel omdat de geliefde gemeente zonder extra regels in enorm tempo seculariseert?
ik begrijp je ff niet????
joris schreef:Theodoor schreef:Napoleon schreef:Theodoor schreef:ik ben nu dooplid bij de Ger. Gem.
ik begrijp je ff niet????
volgens mij bedoelt hij dat regels nodig zijn om een geestelijk leven in de tang te houden. overigens, dé manier om een kerk dood te laten bloeien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten