Hier een korte review van Brothers in Arms
Eerste indruk
De eerste indruk is ronduit goed! Installeren gaat makkelijk en snel, geen overbodige foto's en filmpjes tijdens de installatie...
De eerste keer dat ik het spel start schrik ik me rot, wat lelijk

Ik start maar gelijk een nieuw spel, je start gelijk in het veld... beetje rommelig. Je wordt gedoodt, je medic wordt gedood en die zie je nog net liggen voor het zwart wordt... Hij ligt er geweldig bij, wonderlijke graphics, bloed op zn hoofd echt goed! (komt nog wel een screentje van)
Vervolgens begint het spel past echt, je zit in het vliegtuig en je bent leider van 13 personen. Tijdens het aanhaken wordt het vliegtuig getroffen, je mannen willen er uit maar dat mag niet dus jij gaat in die deuropening. Gevolg nogmaals en treffer en daar ga je...
De landing is niet erg comfortabel en je bent alleen zonder wapens... uiteindelijk krijg je een pistol en een rifle... Het schieten is wennen, totaal niet vergelijkbaar met CoD, al snel moet je de leiding nemen over 1 man... daarna moet je achter een mitri kruipen en dat is best lastig.
Kortom had ik het woord turtorial nou maar niet over het hoofd gezien in het menu, dan was het vast beter gegaan... Ik ga nu eerst de tutorial volgen, daarna meer!
De tutorial
De tutorial is niks meer dan een korte film van hoe het tactische in zijn werk gaat. Niks geen oefening met wapens of met springen en kruipen... Beetje matig maar er wordt rekening mee gehouden in de eerste missie's
De gameplay
In deze game draait het puur om tactiek... mis je die of ben een fanatiek CoDer dan zul je het zwaar krijgen. Ik probeerde paar keer een run maar dat is dus niet verstandig... Supressing Fire en een aanval in de flank. Je beschikt over de zogenaamde tactische modus, hiermee zie je het slachtveld van boven af en kun je een plan beramen hoe je de vijand de grond in ga boren.
De wapens vind ik echt beroerd, kwestie van wennen denk ik... regelmaat out of ammo is ook een nadeel terwijl je teamleden schieten of het niet op kan.
Het uiterlijk en de scripts
Werkelijk geweldig, opengereten koeien en schitterend water... Ook bevat het leuke scripts. Een makker die staat te kotsen boven een opengerete koe... Ook het geluid is goed, ook hoor je regelmatig *reloading* of *man down* ik zal als ik wat leuks tegen het hier neerzetten.

[url=http://vlieger.refoweb.nl/bloodyhead.jpg]Nog een screenshot,
niet voor de zwakke maag[/url]
Multiplayer
Laat ik aan andere over... heb ik even geen tijd voor.
Beoordeling
MIJN beoordeling
gameplay: 7,5
grafisch: 9
geluid: 8
eindcijfer: 8,1

DISCLAMER
Refoweb is niet verantwoordelijk voor de inhoudt van dit topic. Alle verantwoording rust op ondergetekende.