Moderator: Moderafo's
Raido schreef::mrgreen: christelijke gedoogbeleid.. waarom was dat genant? of had je uit principiele overwegingen geen onderbroek aan? Bij jongens zijn de broekjes vaak net zo wijd en daar hoor je niks over..
bosch_gerjanne schreef:hoe denk ik over een regenbroek?? haha![]()
![]()
tuurlijk mag je wel een regenbroek aan. Je ga als het hard regent toch niet in een rok fietsen?? Ik denk dat iedereen wel een broek aan mag als het regent!!!waarom ook niet? En ik vind het onzin over die pyamabroek hoor, als je nog g1 pyamabroek aan mag ben je wel errug zielig!! En als het 10graden vriest vind ik dat je op de fiets wel un broek an kan doen, maar gewoon op school hoef je g1 broek aan te doen!! Tligt eraan op welke school je zit
dan!!!!!!
bosch_gerjanne schreef:kweetniet hooor!!
maar wie heeft die conclusie er in gezet? van dat het niet expiciet in de Bijbel staat dat een vrouw een broek aan mag??
Deut 22:5:
"Het kleed eens mans zal niet zijn aan een vrouw en een man zal geen vrouwenkleed aantrekken; want al wie zulks doet, is den HEERE uwen God een gruwel" !!!!!!
ik ben het er niet zo heeel erg mee eens neej,![]()
![]()
![]()
![]()
PeterD schreef:bosch_gerjanne schreef:hoe denk ik over een regenbroek?? haha![]()
![]()
tuurlijk mag je wel een regenbroek aan. Je ga als het hard regent toch niet in een rok fietsen?? Ik denk dat iedereen wel een broek aan mag als het regent!!!waarom ook niet? En ik vind het onzin over die pyamabroek hoor, als je nog g1 pyamabroek aan mag ben je wel errug zielig!! En als het 10graden vriest vind ik dat je op de fiets wel un broek an kan doen, maar gewoon op school hoef je g1 broek aan te doen!! Tligt eraan op welke school je zit
dan!!!!!!
Toch vind ik je een beetje inconsequent. Je geeft aan op school geen broek aan te doen. Waarom dan daar niet en als het regent wel een regenbroek? Wees dan consequent en doe het dan ook niet.
Of wees consequent door ook op school een broek toe te staan en te dragen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten