Moderator: Moderafo's
jas schreef:Optimatus schreef:sela schreef:idd geen globalisering!
Dan weg met internet, weg met de wereldwijde handel, weg met de Verenigde Naties, weg met alles wat Europa verlaat of binnenkomt.
Wel consequent zijn graag.
weg met Europa, ja, als het aan mij ligt onmiddellijk.
tinos schreef:jas schreef:Optimatus schreef:sela schreef:idd geen globalisering!
Dan weg met internet, weg met de wereldwijde handel, weg met de Verenigde Naties, weg met alles wat Europa verlaat of binnenkomt.
Wel consequent zijn graag.
weg met Europa, ja, als het aan mij ligt onmiddellijk.
en waarom weg met Europa?? ik vind dat een verenigd Europa wel goed is.. alleen wordt het nu verkeerd ingevuld helaas.. maar naast problemen levert het veel kansen op!
Optimatus schreef:Linksradicaal gezever
elbert schreef:Dus geen beeldenstorm organiseren als pre-emptive strike tegen de RK-kerk?![]()
![]()
Dat is in het verleden wel gebeurd hoor. Als de protestanten in de 16e eeuw niet in opstand waren gekomen tegen de Spaanse overheersers, dan waren we nu nog Rooms.
Optimatus schreef:elbert schreef:Dus geen beeldenstorm organiseren als pre-emptive strike tegen de RK-kerk?![]()
![]()
Dat is in het verleden wel gebeurd hoor. Als de protestanten in de 16e eeuw niet in opstand waren gekomen tegen de Spaanse overheersers, dan waren we nu nog Rooms.
En wie een beetje verstand heeft van zestiende-eeuwse geschiedenis weet dat de godsdienst een uiting was tegen het centralisme van zowel Rome als Madrid en dat de Tachtigjarige Oorlog een vorm van verzet was tegen de -jawel- staatkundige vernieuwing van Filips II.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten