want... DAN DOE IK BELIJDENIS EN WORD IK GEDOOPT !!!!!!!! Ik begin nu n beetje buikpijn te krijgen en ik voel me een beetje anders dan anders maar ik ga er zekerz van genieten

Moderator: Moderafo's
Dank je wel. Het was een bijzondere dienst en het was alsof een last van m'n schouders afviel. Na de dienst kwam bijna de hele gemeente ons allemaal feliciteren en Gods zegen toewensen. Ik kreeg een droge keelMarnix schreef:Hehe
Ik wens je toe dat je je hele leven dicht bij God mag zijn en Hij dicht bij jou.
En ik wens je een fijne zondag toe, en de rust die je nodig hebt voor die dag
Annemieke86 schreef:Thanks voor de reacties allemaal!!![]()
@Retep: Meerdere hebben mijn posts gelezen en misschien begrijpen jullie wel dat het niet zonder tranen gegaan is de laatste maanden. Maar het is mijn keuze en ik ben er gelukkig mee!
Blijf in je geloof.. daar twijfelde mijn vader ook heel erg aan dat ik dat zou doen, ik ga niets doen om mij te bewijzen. Ik ga gewoon door met mijn geloof !frekje schreef:Annemieke86 schreef:Thanks voor de reacties allemaal!!![]()
@Retep: Meerdere hebben mijn posts gelezen en misschien begrijpen jullie wel dat het niet zonder tranen gegaan is de laatste maanden. Maar het is mijn keuze en ik ben er gelukkig mee!
Dan mag je weten dat ook jouw keuze, Gods keuze is geweest...
Gefeliciteerd, het ga je goed!
Blijf ook in je geloof, en strijd de strijd van het geloof in Jezus naam!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten