Meld je ook aan bij (UC) TR en help het naar de top (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 10 mar 2005 18:28

Die wasdf toetsen van mij zijn zo gekleurd omdat je die vooral gebruikt met call of duty.

wieb83zd
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor wieb83zd » 11 mar 2005 00:56

en de komma gebruik je bijna nooit zo te zien :lol:.

Maar ik ga het ook maar eens laten invullen, de spatiebalk is weer de absolute topper 8) (valt me nog mee dat de backspace niet zo verschrikkelijk hoog staat :lol:)

Afbeelding

@ahuibers: kun je die lange lijst van je keyfrequencies anders weer even uit die posting editen alsjeblieft? Dat scrollt iets relaxter :).
Reageren is geen kunst, begrijpen wel.
Afbeelding

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 11 mar 2005 10:21

wieb83zd schreef:@ahuibers: kun je die lange lijst van je keyfrequencies anders weer even uit die posting editen alsjeblieft? Dat scrollt iets relaxter :).

Dan moet je de spatiebalk gebruiken i.p.v. het scrolwieleke, dat levert key's op.

*heeft hem weggehaald*

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 11 mar 2005 10:30

Waar zijn de banners gebleven???? :roll: :roll:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 11 mar 2005 11:05

Die zullen wel weer kapot zijn.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 mar 2005 11:09

Ik denk dat als je pulst ze sowieso weer terugkomen... Maar beetje wazig inderdaad, dat ze er uit liggn gebeurt wel vaker maar niet dat je deze fout krijgt :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

PeterD

Berichtdoor PeterD » 11 mar 2005 11:34

Afijn het is weer eens wat anders...

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 11 mar 2005 11:50

(Dit is dus onzin, ik keek niet voor ik postte)
Grappig die keyfrequence-dingetjes, maar het heeft niet echt met dit topic te maken volgens mij...
Laatst gewijzigd door Chip! op 11 mar 2005 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

PeterD

Berichtdoor PeterD » 11 mar 2005 12:11

Chip! schreef:Grappig die keyfrequence-dingetjes, maar het heeft niet echt met dit topic te maken volgens mij...

:roll: Het is een extra optie die verwant is aan Whatpulse, en het meedoen met Whatpulse nóg leuker maakt...

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 11 mar 2005 13:23

wieb83zd schreef:Hananja: waar gebruik jij de pijltjes en die rechter enter zo vaak voor? (gewoon nieuwsgierig :lol:)

Haha, die pijltjes gebruik ik om te scrollen, zodat het lezen van het forum ook nog eens goed is voor mijn keys :mrgreen: En die rechter enter was voor mij ook eigenlijk een beetje een verassing, maar het kan zijn dat ik toen ik druk aan het muizen was er een paar keer per ongeluk overheen ben gegaan en dat ik af en toe als ik daar toch met mijn hand in de buurt zat die ook wel eens heb gebruikt ipv een normale enter..

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 11 mar 2005 14:29

Hehe scherp nagedacht ;)

Ik gebruik de cursors nooit :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 11 mar 2005 15:12

PeterD schreef:
Chip! schreef:Grappig die keyfrequence-dingetjes, maar het heeft niet echt met dit topic te maken volgens mij...

:roll: Het is een extra optie die verwant is aan Whatpulse, en het meedoen met Whatpulse nóg leuker maakt...

Excuus, excuus, ik moet eens leren kijken voor ik blaat. Negeer mijn berichtje dus maar :oops:
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

hananja
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor hananja » 11 mar 2005 15:13

doe maar wel, dat scheelt echt best wel een boel keys, vooral als je veel leest op fora :mrgreen:

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 11 mar 2005 15:15

Chip! schreef:
PeterD schreef:

Excuus, excuus, ik moet eens leren kijken voor ik blaat. Negeer mijn berichtje dus maar :oops:
Geeft niet hoor beste vrind, daar scoor je keys mee, waarom dacht ja dat ik dan zoveel blaat hier? alleen voor het goede doel *blaat blaat blaat* zo weer wat kyes

edit: natuurlijk bedoel ik met kyes, keys, mijn nederige excuses daarvoor *zo weer wat meer* mistergreen
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 11 mar 2005 19:05

k heb emm ff geholpen met joinen van uc. kan iemand emm ff naar team refoweb verhuizen?

Terug naar “Archief”