jan10e schreef:Eeej gave foto!! vet stoer!!!!!!!! enne........ hoest met je rijlesse?? was je tog mee begonne????![]()
tweede rijles was echt een d-r-a-m-a, maar gister derde les gehad en tging gelukkig stukken beter

Moderator: Moderafo's
Retep schreef:jan10e schreef:Eeej gave foto!! vet stoer!!!!!!!! enne........ hoest met je rijlesse?? was je tog mee begonne????![]()
tweede rijles was echt een d-r-a-m-a, maar gister derde les gehad en tging gelukkig stukken beter
Ansje schreef:Retep schreef:jan10e schreef:Eeej gave foto!! vet stoer!!!!!!!! enne........ hoest met je rijlesse?? was je tog mee begonne????![]()
Dacht dat jongens altijd snel konden rijden.....![]()
Retep schreef:Ansje schreef:Retep schreef:jan10e schreef:Eeej gave foto!! vet stoer!!!!!!!! enne........ hoest met je rijlesse?? was je tog mee begonne????![]()
Dacht dat jongens altijd snel konden rijden.....![]()
laat maar, op de details ga ik niet in![]()
Jannoek schreef:Pivo schreef:Anneé schreef:Jannoek schreef:heeft nog leuke foto van pivo, maar zal die maar niet posten...
nou! komop!! laat zien!!![]()
*heeft nog verschillende foto's van Jannoek die Jannoek hier liever niet heeft!!
welke![]()
bij de weg, dr zijn hier al zoveel rare foto's van mij geweest, lekker boeiend
hananja schreef:Jannoek schreef:Pivo schreef:Anneé schreef:Jannoek schreef:heeft nog leuke foto van pivo, maar zal die maar niet posten...
nou! komop!! laat zien!!![]()
*heeft nog verschillende foto's van Jannoek die Jannoek hier liever niet heeft!!
welke![]()
bij de weg, dr zijn hier al zoveel rare foto's van mij geweest, lekker boeiend
Als je er dan toch niet mee zit, waar blijft die foto van Pivo dan?
Retep schreef:liezel schreef:Ansje schreef:*ziet Retep op het forum*![]()
SHOWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Jaaaaa zeg, kom op Fotooooooooooooow!!
Ok dan hij is niet helemaal duidelijk omdat ik destijds nog geen digicam had maar deze is van afgelopen zomer in Duitsland:
jan10e schreef:
JOU KEN IK !!!!![]()
Je woont in zelfde plaats als mij!! Enne volgens mij heb je bij mn buurmeisje in de klas gezeteN!!
maarre leuke foto!!!!! en die andere ook!! van et trouwen van je........??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten