Moderator: Moderafo's
Mister_L schreef:tinos schreef:is gemeenschap hebben een optie voor een naam waar iedereen mee kan leven??
he bah, dat klinkt zo ouderwets
vind et maar eng klinken.... gemeenschap hebben
gemeenschap, dan denk ik meer aan gemeenschap met God, dus niet in seksuele zin....
maar vind et te ouderwets
tinos schreef:Mister_L schreef:tinos schreef:is gemeenschap hebben een optie voor een naam waar iedereen mee kan leven??
he bah, dat klinkt zo ouderwets
vind et maar eng klinken.... gemeenschap hebben
gemeenschap, dan denk ik meer aan gemeenschap met God, dus niet in seksuele zin....
maar vind et te ouderwetsverzin eens iets anders dan? gemeenschap is ouderwets, maar gemeenschap met God kan wel? is het dan geen ouderwets woord meer?
wat mij betreft ook een andere term, maar ja, verzin er eens eentje die bij iedereen goed valt![]()
![]()
Zemel... sjonge jonge jonge... we noemen het gewoon seks, we weten toch met zijn allen waar we het over hebben? sluit zich bij boekenlezer aan, fantastische opmerking!Mister_L schreef:neej... nou iedereen eens met 'gewoon' seks?
trijntjejohanna schreef:Flex187 schreef:We vervallen nu in een discussie over sex, sexuele omgang en hoe je het nou moet noemen. Het oorspronkelijke onderwerp was angst voor sexualiteit. Eerlijk gezegd denk ik dat de discussie die nu gaande is tekenend is voor de angst om seks seks te noemen. Bang om verkeerde suggesties te wekken. Moeilijk gaan lopen doen als er een keer seks of neuken gezegd wordt. Misschien kunnen we het wel beter paren noemen.
laten we dan nu ook niet verder gaan over hoe het te noemen.. maar laten we het bij het oorspronkelijke onderwerp houden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten