Moderator: Moderafo's
Ik gaf aan dat dit mocht, niet dat het moet, ik weet hoe het in De Punt is gegaan, wat de bedoeling was is om iedereen bekend te maken met het probleem op de Molukken, dit is gedeeltelijk gelukt, alleen wel fout dat de Nederlandse regering nog steeds voet bij stuk houd.Nederland heeft er naam in nogal adequat op te treden tegen gijzelingen.van die trein bij De Punt was weinig meer heel
waar na ze door de overheid in een boom werden gestopt en in stukken werden gezaagt.dus ik denk dat we het meer op een andere manier moeten doen,
een profeet in Bijbelse tijden ging ook niet gijzelen, maar trok gewoon zijn mond open
Napoleon schreef:maar goed Javaca, wat zou een nederlanse Ghandi in dit geval moeten/kunnen uitrichten?
Floefloe schreef:Misschien een vraag die hier mee te maken heeft ... moet een Christen streven naar een politieke Christelijke staat, of moet hij zich conformeren aan de huidige regeringsvorm.
Om de link met het onderwerp te behouden; terrorisme is een manier om te proberen jouw vorm van regering aan anderen op te dringen.
Raido schreef:Als je tegen euthanasie bent wil nog niet zeggen dat je het voor anderen moet verbieden..
spacy schreef:zou de overheid nu ook een dergelijk topic als deze in de gaten gaan houden onder de noemer 'verdacht'?
elbert schreef:spacy schreef:zou de overheid nu ook een dergelijk topic als deze in de gaten gaan houden onder de noemer 'verdacht'?
Reken er maar op dat de mensen van de AIVD dit staatsgevaarlijke topic met grote belangstelling volgen.![]()
Big brother is watching you.
Maja de Bij schreef:elbert schreef:spacy schreef:zou de overheid nu ook een dergelijk topic als deze in de gaten gaan houden onder de noemer 'verdacht'?
Reken er maar op dat de mensen van de AIVD dit staatsgevaarlijke topic met grote belangstelling volgen.![]()
Big brother is watching you.
Zeker diegenen met een vast IP nummer zijn eenvoudig te traceren...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten