Moderator: Moderafo's
Omega schreef:Jammer maar helaas. We hebben tot 20.15 uur staan wachten. Daarna zijn we heerlijk overdekt gaan zwemmen met een etentje en glühwein na. Hoezo koud water? Wat hebben jullie dan uitgespookt?
niels82 schreef:Nee hoor. Iedereen die zich niet heeft afgemeld, heb ik meegerekend.
Tot nu toe gaan er 18 mensen mee eten!
Helaas ik kan niet mee gaan eten. Kmoet tot vijf uur werken dus gaat echt niet lukken!!
Wie weet kunnen we het dan nog wel eens een keer overdoen mét jou erbij, Gert. Als arme studentes slaan we een lekker etentje tenslotte nooit af.
Omega schreef:Wie weet kunnen we het dan nog wel eens een keer overdoen mét jou erbij, Gert. Als arme studentes slaan we een lekker etentje tenslotte nooit af.
Begrijp ik het goed dat jullie beloond willen worden voor het feit dat je niet op komt dagen? Nu snap ik ook waarom studiebeurzen zijn afgeschaft.![]()
Overigens, over arm gesproken: ik ben getrouwd. Concreet: geen euro is groot genoeg of hij valt door het gat in een vrouwenhand. Maar als je in aanmerking wil komen voor mijn negatief fortuin, laat het maar gerust weten. Ik zoek nog liefhebbers.
bloempie20 schreef:Doe maar volgende week, anders zit ik me daar te vervelen.
Soooww! Je vervelen op onze mega-super-gezellige-reunie!
![]()
Nou, wees maar niet bang hoor! Ik zet je wel aan het werk!
Nog een weekje mensen!![]()
![]()
en als volwaardig rd redacteur weet je dat csfr-ers altijd een half uurtje later zijn dan de afgesproken datum
lammetje schreef:Gertjan en ik kunnen vijdag avond niet![]()
Maar die video wil ik wel een keer zien hoor Gerdien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten