Nu nog even zo hard gaan typen dat het team net zo snel of sneller blijft stijgen als het nu al doet
 Nu nog even zo hard gaan typen dat het team net zo snel of sneller blijft stijgen als het nu al doet 
Moderator: Moderafo's
hananja schreef:dat zou ik niet weten, maar ik weet wel dat ik waarschijnlijk zondag of maandag eindelijk zelf die miljoen-grens overschrijd

vaak zit het er dan een key of 40 naast, en dat is net zo'n onperfect getal....
 vaak zit het er dan een key of 40 naast, en dat is net zo'n onperfect getal....  Dus doe ik het lekker handmatig en dan wel heel precies, maar ja, het nadeel is dan dus wel dat je het af en toe vergeet..  maar ach, zo heb je je eigen kleine flushjes zonder dat het de bedoeling was...
 Dus doe ik het lekker handmatig en dan wel heel precies, maar ja, het nadeel is dan dus wel dat je het af en toe vergeet..  maar ach, zo heb je je eigen kleine flushjes zonder dat het de bedoeling was...  
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten