Rene Z schreef:Collateral schreef:Overigens zou het wel netjes zijn als je even de URL plaatst van waar je die stukjes vandaan hebt gehaald. Dit riekt naar plagiaat...
Die stukjes heb ik niet van een website maar uit een boek.
Wat maakt het uit? Het is gewoon niet netjes om dat letterlijk neer te zetten, alsof je het zelf geschreven hebt, zonder een referentie erbij te plaatsen. Niet zo christelijk dus.

Ik neem aan dat jij je theorieen ook niet zelf verzonnen hebt?![]()
Nee, maar ik heb wel de moeite gedaan om mezelf de informatie eigen te maken en het zelf te verwoorden.
Lastige stukjes he, ik bedoel om ze te beantwoorden
Ik weet het niet, ik heb me er nog niet in verdiept.
Rene Z schreef:Collateral schreef:Gevonden fossiele tussenvormen zijn bewijs voor evolutie, maar dat betekent niet dat nog niet gevonden tussenvormen tegenbewijs zijn. Je kunt hooguit van een gebrek aan bewijs spreken als er bijna geen bewijs is, en dat is totaal niet het geval.
Je vind het toch niet erg als ik hier hartelijk om lach?
Nee hoor. Maar als je uitgelachen bent zou je dit eens door moeten lezen: http://www.talkorigins.org/faqs/comdesc/. Misschien kun je (bij gebrek aan eigen kennis) proberen een rijtje websites op te zoeken die hetgeen daar staat weerleggen? (Als we toch aan het knippen/plakken zijn...)
Aragorn schreef:Rene Z schreef:Collateral schreef:Gevonden fossiele tussenvormen zijn bewijs voor evolutie, maar dat betekent niet dat nog niet gevonden tussenvormen tegenbewijs zijn. Je kunt hooguit van een gebrek aan bewijs spreken als er bijna geen bewijs is, en dat is totaal niet het geval.
Je vind het toch niet erg als ik hier hartelijk om lach?
Jawel! Temeer omdat je nu alweer verloochent wat je nog niet zo lang geleden schreef:Rene Z schreef:Maar ik hoop dat je verder wilt discuseren, want vanaf nu vanaf mijn kant zoveel mogelijk onderbouwde antwoorden, met uiteraard de bijbel als uitgangspunt.
Het was voor Rene Z kennelijk niet mogelijk om een onderbouwd antwoord te tikken...

Rene Z schreef:Ik weet niet of je de manier van reageren hebt gezien van de "andere" kant?
1) Wat is daar mis mee, en 2) wat dan nog?
Bovendien heb ik het onderbouwt en daarna was (is) het beangstigend stil.
Wat heb je onderbouwd? Op welke opmerkingen heb ik nog niet gereageerd of toegezegd te zullen reageren?
Bovendien werd er eerst gesmeten met het "feit" dat er zoveel bewijzen zijn.
'Zoveel' is relatief, dus van een feit kan geen sprake zijn.