Ook dat bestuurd God..Om dan te zeggen dat God het dan ook bestuurd als je iemand doodslaat is natuurlijk weer een onzin opmerking. Want dat gaat recht tegen Zijn geboden in.
Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Ook dat bestuurd God..Om dan te zeggen dat God het dan ook bestuurd als je iemand doodslaat is natuurlijk weer een onzin opmerking. Want dat gaat recht tegen Zijn geboden in.
Jeftha schreef:nou, stel je begint bij genesis, je leest elke dag 1 hoofdstuk;
dan ben jij bejaard als je bij openbaringen bent,
Jeftha schreef:en als je nou willekeurig openslaat dan lees je de éne dag uit Genesis, de andere dag mattheus, en dan weer openbaringen.
of zie ik dat dan weer verkeerd![]()
![]()
Jeftha schreef:en als je nou willekeurig openslaat dan lees je de éne dag uit Genesis, de andere dag mattheus, en dan weer openbaringen.
of zie ik dat dan weer verkeerd![]()
![]()
Ja, dat zie je verkeerd. De Bijbel valt haast nooit op Genesis open en ook niet bij Openbaringen, tenzij je manipuleert. Probeer het maar.
jean schreef:Ik lees de bijbel aan de hand van mijn dagboek 's avonds. Ik heb pas een nieuw dagboek. de redelijke godsdienst, van W. á Brakel, maar dan zonder zijn grote inleidingen van hoofdstukken en zonder herhalingen. Echt een aanrader! Het is best wel oud wat hij schrijft, maar super actueel!
Yael schreef:systematisch de Bijbel doorlezen is volgens mij het beste![]()
ik ken maar weinig christenen die Deutoronomium en Numeri
hebben doorgeworsteld om maar iets te noemen.
Boekenlezer schreef:Yael schreef:systematisch de Bijbel doorlezen is volgens mij het beste![]()
Jawel! Ik heb heel Deuteronomium doorgenomen!![]()
Ik heb er ook al met regelmaat uit geciteerd.
Yael schreef:systematisch de Bijbel doorlezen is volgens mij het beste
Yael schreef:systematisch de Bijbel doorlezen is volgens mij het beste![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten