Liefdesproblemen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 22 feb 2005 15:22

Viooltje schreef:Ik sta er van te kijken dat er zoveel op gereageerd word!
kben hier ook heel bly mee!Mijn fam. heeft dit alles ook al vaak tegen mij gezegd maar ik ga het nu echt proberen!! :wink:

BEDANKT!!

groetjes viooltje

Je moet je maar zo bedenken wij met zn allen kunnen niet altijd bij je zijn IRL maar we zullen wel je wel via het forum ondersteunen (en eventueel via de chat)!!!

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 22 feb 2005 16:04

Viooltje schreef:Ik sta er van te kijken dat er zoveel op gereageerd word!
kben hier ook heel bly mee!Mijn fam. heeft dit alles ook al vaak tegen mij gezegd maar ik ga het nu echt proberen!! :wink:

BEDANKT!!

groetjes viooltje

tsja een bekend gegeven dat je zulke dingen van je ouders niet zo snel aanneemt en van leeftijdsgenoten wel! sterkte ermee!

mvdijk1988
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mvdijk1988 » 22 feb 2005 21:08

Weetje wat ik altijd doe, Alle minpunten van die genen op schrijven! Tis moeilijk en je wil ze eigenlijk niet weten! Maar het helpt wel om over hem heen te komen! Bij mij in iedergeval miss heb je er wat aan!!
Heel veel succes, want hij gebruikt jou en dit is niet eerlijk tegen over jou!

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 23 feb 2005 13:11

mvdijk1988 schreef:Weetje wat ik altijd doe, Alle minpunten van die genen op schrijven!

Hopelijk is dat niet zo vaak mvdijk :mrgreen:. Altijd... net of het een bezigheid is die iedere zoveel weken terugkeert.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Viooltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Viooltje » 23 feb 2005 14:02

mvdijk1988 schreef:Weetje wat ik altijd doe, Alle minpunten van die genen op schrijven! Tis moeilijk en je wil ze eigenlijk niet weten! Maar het helpt wel om over hem heen te komen! Bij mij in iedergeval miss heb je er wat aan!!

ik schrijf wel alles op aan het eind van de dag...en dan niet meer nalezen anders denk je ook van,heb ik dit opgeschreven. Het lucht gewoon enorm op omdat zo te doen. Ook via dit allemaal...Nog bedankt voor het succes wensen!!
Vrienden voor vandaag
Vrienden voor morgen
Vrienden zijn door dik en dun,
helpen elkaar zonder zorgen!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 feb 2005 15:28

Viooltje schreef:
mvdijk1988 schreef:Weetje wat ik altijd doe, Alle minpunten van die genen op schrijven! Tis moeilijk en je wil ze eigenlijk niet weten! Maar het helpt wel om over hem heen te komen! Bij mij in iedergeval miss heb je er wat aan!!

ik schrijf wel alles op aan het eind van de dag...en dan niet meer nalezen anders denk je ook van,heb ik dit opgeschreven. Het lucht gewoon enorm op omdat zo te doen. Ook via dit allemaal...Nog bedankt voor het succes wensen!!

Inderdaad, dat is ook het voordeel van vrienden, dan heb je iemand om erover te praten enzo. En op de een of andere manier helpt dat toch om het een plek te geven.

mvdijk1988
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mvdijk1988 » 24 feb 2005 16:30

Hydro schreef:
mvdijk1988 schreef:Weetje wat ik altijd doe, Alle minpunten van die genen op schrijven!

Hopelijk is dat niet zo vaak mvdijk :mrgreen:. Altijd... net of het een bezigheid is die iedere zoveel weken terugkeert.

Nou altijd, haha...nee dat niet ! haha dan zou het wel heel erg met mij zijn :( gelukkig niet! Af en toe ;) heel af en toe ;)

mvdijk1988
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mvdijk1988 » 24 feb 2005 16:33

En ja, je vrienden/ vriendinne helpen je egt wel! Als ze dat niet doen..zijn t geen echte vrienden al zeg ik t zelf :-s Dus....Praat met je vrienden.....ze geven als t goed is ook hun mening! :)

Anneé
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Anneé » 24 feb 2005 22:55

:? maaruh....nog gewoon contact houden/veel blijven omgaan met je ex kan ook nog hartstikke gezellig zijn... maar dan moet je er natuurlijk allebei niets meer van verwachten... :wink:
My Hair Is My Flower, Watch It Bloom :P

http://danielkampwesterwolde2.web-log.nl

mvdijk1988
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mvdijk1988 » 25 feb 2005 07:39

Anneé schreef::? maaruh....nog gewoon contact houden/veel blijven omgaan met je ex kan ook nog hartstikke gezellig zijn... maar dan moet je er natuurlijk allebei niets meer van verwachten... :wink:

Maar dan ook egt nix want andesr gaat het helemaal fout!!!!!!! :roll:
*Spreekt uit ervaring *
Doe je weer dingen waar je later spijt van krijgt! Dus hou je hoofd dan koel! :wink:

Viooltje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Viooltje » 25 feb 2005 09:10

Anneé schreef::? maaruh....nog gewoon contact houden/veel blijven omgaan met je ex kan ook nog hartstikke gezellig zijn... maar dan moet je er natuurlijk allebei niets meer van verwachten... :wink:

Ik denk dat ik dat echt niet kan!!voorlopig nog ni in iedergeval...
kben nu egt afstand aant nemen en dat is al moeilijk genoeg!!
maar ik ga dr voor....!! :wink: :lol:
Vrienden voor vandaag

Vrienden voor morgen

Vrienden zijn door dik en dun,

helpen elkaar zonder zorgen!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 feb 2005 10:56

Klopt, vooral als je 4 jaar verkering hebt gehad, dan ken je elkaar behoorlijk goed en kun je er nog een goede vriend aan over houden.

Terug naar “Archief”