mss zijn dr nog wel mensjus te vinden buiten rwchat om

Moderator: Moderafo's
Ansje schreef:PeterD schreef:Ansje schreef:Heb mn broer vanmiddag ff laten aanmelden...dus weer een lid erbij!!!!
Hoe heet hij en welk subteam wilt hij?
Ehm...hij heet wouter84...alleen dat subteam gedoe kreeg ik nie voor elkaar...
PeterD schreef:Ansje schreef:PeterD schreef:Ansje schreef:Heb mn broer vanmiddag ff laten aanmelden...dus weer een lid erbij!!!!
Wouter84 is geen lid van UC. Hij is lid van "DC Pulse Team". Heeft hij een foutje gemaakt?
Ansje schreef:PeterD schreef:Ansje schreef:PeterD schreef:Ansje schreef:Heb mn broer vanmiddag ff laten aanmelden...dus weer een lid erbij!!!!
Wouter84 is geen lid van UC. Hij is lid van "DC Pulse Team". Heeft hij een foutje gemaakt?
Hoop ik niet...![]()
Kan ik dat nog rechtbreien????![]()
Ik heb zelf UC aangeklikt.....![]()
*weet ff niet hoe het zit dan...*
Marnix schreef:Ansje schreef:PeterD schreef:Ansje schreef:PeterD schreef:Ansje schreef:Heb mn broer vanmiddag ff laten aanmelden...dus weer een lid erbij!!!!
Hoop ik niet...![]()
Kan ik dat nog rechtbreien????![]()
Ik heb zelf UC aangeklikt.....![]()
*weet ff niet hoe het zit dan...*
Kijk even in de FAQ. Daar staat hoe je van team kan switchen!
Marnix schreef:Heb jij hem geregistreerd? Dan weet je toch zijn gebruikersnaam en wachtwoord voor Whatpulse? In dat geval kan je het gewoon vanaf je eigen pc regelen. Je logt in met zijn gegevens en wisselt hem van team.
Technico schreef:Voor degene die het nog niet doorheeft. Whatpulse.afraid.org hebben weer een nieuwe functie, je kunt al je stats verticaal uitlijnen. Om dat te demonsteren hebben ze die functie voor het gemak maar bij iedereen aangezet ofzo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten