Raido schreef:Maar dit is nog veel knapper..
bijbel <--van dit..
de aarde<--naar dat...
tja, daar heb je nog meer fantasie voor nodig..
De bijbel evolueert trouwens niet in een aarde. De bijbel geeft alleen een beschrijving van hoe de aarde ontstaan is.
Sommige "wetenschappers" zeggen: een schepping door een God is absurd. Het enige alternatief, evolutie, moet wel waar zijn. Hoezo wetenschap...
Zo zou ik natuurlijk ook kunnen zeggen: evolutie is absurd, raar, ongeloofwaardig, er moet wel een God zijn die alles geschapen heeft.
Ik vind het in ieder geval raar dat iemand die Gods naam in de aftiteling gebruikt, Gods Woord naar het land der fabeltjes verwijst.
Ik heb niet anders gezegd dat ik gewoon geloof dat God alles geschapen heeft. Met mij geloven vele christenen dat, met Gods Woord als bewijs.. Niks fantasie. Voor fantasie moet je naar de evolutie aanhangers. Het heet niet voor niets 'theorie", dat is eerst bedacht, gefantaseerd.
Het zijn de evolutionisten die een wazig fossiel als bewijs nemen voor het bestaan van een levensvorm die ze zeer gedetailleerd weten te beschrijven.. Daar heb ik echt wel veel fantasie bij nodig, net zoals de tekenaar van dat plaatje van de acanthostega.
Ik vind het niet erg als iemand zegt: ik denk dat de acanthostega er zo en zo heeft uitgezien. En dat hij denkt dat de evolutie zo en zo heeft plaatsgevonden. Maar de bluf van: zo is het gebeurd en niet anders, en zo heeft het er uitgezien. Dat moet een keer ophouden.