Hoe rot is het als je ex met een ander gaat???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 23 feb 2005 14:43

Raido schreef:Ik snap jou :) dat heb ik toen de eerst tijd ook gehad.. gewoon je hebt wel van haar gehouden

Precies, je hebt echt HEEL erg van haar gehouden, dan hoeft het nog maar ZO kort te duren maar dat blijft wel gewoon in je hangen man :? Het is niet zo dat je dat ff zo van je af zet, kijk zo lang ik maar afleiding genoeg heb (en dat heb ik gelukkig) is dat geen probleem maar als je weer gaat denken enzo dan komt dat des te harder weer boven drijven :cry: :cry: :?

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 23 feb 2005 14:50

Voor mij is het gelukkig al weer drie jaar geleden :lol:
Mijn ex was na een week alweer op een ander meisje, toen had ik echt even zoiets van: hoeveel heb je van mij gehouden?
Het was na een maand ofzo alweer uit en ik moet eerlijk zeggen dat ik toen wel even zoiets had van:ha, net goed!
Niet omdat ik hem terugwilde, ik heb er geen seconde spijt van gehad.
En ach, hij heeft er na mij nog 3 'versleten', ik heb meer medelijden met die meisjes dan met hem... :(
the most important things in life are not things

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 23 feb 2005 14:53

lindita schreef:Voor mij is het gelukkig al weer drie jaar geleden :lol:
Mijn ex was na een week alweer op een ander meisje, toen had ik echt even zoiets van: hoeveel heb je van mij gehouden?
Het was na een maand ofzo alweer uit en ik moet eerlijk zeggen dat ik toen wel even zoiets had van:ha, net goed!
Niet omdat ik hem terugwilde, ik heb er geen seconde spijt van gehad.
En ach, hij heeft er na mij nog 3 'versleten', ik heb meer medelijden met die meisjes dan met hem... :(

Ja dat is dan weer behoorlijk lullig, ik zit ook nog steeds te twijfelen of het bij mij wel lang genoeg geduurt heeft voordat ik weer verkering gekregen heb. Soms heb ik namelijk wel eens dat idee. :?

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 23 feb 2005 14:55

Ja dat is ook zo, je gaat door emotie toch sneller op zoek naar een vervanger, maar waak ervoor dat het meisje een vervanger voor je ex is..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 23 feb 2005 15:02

Raido schreef:Ja dat is ook zo, je gaat door emotie toch sneller op zoek naar een vervanger, maar waak ervoor dat het meisje een vervanger voor je ex is..

Sorry maar ik snap ff niet helemaal wat je hiermee bedoelt, bedoel je dat het meisje een vervanger moet wezen voor je ex zodat je daar je gevoelens kwijt kunt of iets anders??

janneke
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneke » 23 feb 2005 19:28

ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik kan me best voorstellen dat het erg vervelend is je ex met een nieuwe partner te zien. Ik denk dat het voor een groot deel er ook aan ligt hoe lang het al uit is. Als het een maandje erna is...." is ze me dan al zo snel vergeten"? Kan ik me voorstellen ja.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 23 feb 2005 23:44

Mr. J schreef:
Raido schreef:Ja dat is ook zo, je gaat door emotie toch sneller op zoek naar een vervanger, maar waak ervoor dat het meisje een vervanger voor je ex is..

Sorry maar ik snap ff niet helemaal wat je hiermee bedoelt, bedoel je dat het meisje een vervanger moet wezen voor je ex zodat je daar je gevoelens kwijt kunt of iets anders??

Zoiets zal hij idd bedoelen. Je hebt opeens een soort leegte in je leven, en je gaat op zoek naar iets om dat te vullen. Dat kan heel goed een ander zijn en dan heb je het risico dat je slechts een relatie hebt 'om een gat op te vullen' en niet omdat die persoon zelf zo aardig/lief/etc. is.
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 23 feb 2005 23:50

Mr. J schreef:Ja dat is dan weer behoorlijk lullig, ik zit ook nog steeds te twijfelen of het bij mij wel lang genoeg geduurt heeft voordat ik weer verkering gekregen heb. Soms heb ik namelijk wel eens dat idee.

Als je je lekker voelt in je nieuwe relatie, en je vindt je vriendin leuk, knap, lief en aardig, dan is het toch goed? Of denk ik nou te simpel?
the most important things in life are not things

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 25 feb 2005 09:22

lindita schreef:
Mr. J schreef:Ja dat is dan weer behoorlijk lullig, ik zit ook nog steeds te twijfelen of het bij mij wel lang genoeg geduurt heeft voordat ik weer verkering gekregen heb. Soms heb ik namelijk wel eens dat idee.

Als je je lekker voelt in je nieuwe relatie, en je vindt je vriendin leuk, knap, lief en aardig, dan is het toch goed? Of denk ik nou te simpel?

Ja ik denk het wel, als ik bij haar ben dan heb ik echt een heerlijk gevoel, ik hou ook echt veel van haar, maar heel af en toe komt toch nog steeds dat gevoel boven drijven van ja hou ik eigenlijk wel echt van haar en is zij eigenlijk niet gewoon een soort "middel" om de leegte op te vullen :?

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 25 feb 2005 10:26

Het gevoel van "ik wil je terug" heeft nog lang bij mij rondgezworven, maar gelukkig na 1,5 jaar kwam er een ander in mijn leven, en daar heb ik intussen een gelukkige relatie mee.
What a wonderfull girl!!

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 25 feb 2005 12:32

Ik herken het wel een beetje omdat het al weer 2 jaar geleden is dat mijn vriend en ik uit elkaar gingen. Ik wist dat het ergens niet klopte en ik hield vol. Ik kreeg hulp van een vriendin en inmiddels heb ik (met dezelfde jongen) alweer bijna 16 maanden. Gewoon een valse start gemaakt dus.. maar zo kan het dus ook lopen! :)
Afbeelding

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 25 feb 2005 16:04

Annemieke86 schreef:Ik herken het wel een beetje omdat het al weer 2 jaar geleden is dat mijn vriend en ik uit elkaar gingen. Ik wist dat het ergens niet klopte en ik hield vol. Ik kreeg hulp van een vriendin en inmiddels heb ik (met dezelfde jongen) alweer bijna 16 maanden. Gewoon een valse start gemaakt dus.. maar zo kan het dus ook lopen! :)

Ja klopt, dat vind is heel gelukkig voor jou, ik zou de tijd ook HEEL graag trug willen draaien om het (voor mijn part) nog 10 keer over te doen. Ma ja dat gaat helaas niet meer.
Maar gelukkig heb ik nu weer een ander vriendin. :mrgreen: :mrgreen: I'm happy together :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 25 feb 2005 17:44

Mr. J schreef:
Annemieke86 schreef:Ik herken het wel een beetje omdat het al weer 2 jaar geleden is dat mijn vriend en ik uit elkaar gingen. Ik wist dat het ergens niet klopte en ik hield vol. Ik kreeg hulp van een vriendin en inmiddels heb ik (met dezelfde jongen) alweer bijna 16 maanden. Gewoon een valse start gemaakt dus.. maar zo kan het dus ook lopen! :)

Ja klopt, dat vind is heel gelukkig voor jou, ik zou de tijd ook HEEL graag trug willen draaien om het (voor mijn part) nog 10 keer over te doen. Ma ja dat gaat helaas niet meer.
Maar gelukkig heb ik nu weer een ander vriendin. :mrgreen: :mrgreen: I'm happy together :mrgreen:

Nouzeg, dus je had eigenlijk liever je vorige vriendin nog gehad?

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 25 feb 2005 17:52

Aragorn schreef:Nouzeg, dus je had eigenlijk liever je vorige vriendin nog gehad?

Zo te lezen wel. :redface:

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 26 feb 2005 05:35

Arm meisje dan...
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Terug naar “Archief”