Raido schreef:Ik snap joudat heb ik toen de eerst tijd ook gehad.. gewoon je hebt wel van haar gehouden
Precies, je hebt echt HEEL erg van haar gehouden, dan hoeft het nog maar ZO kort te duren maar dat blijft wel gewoon in je hangen man

Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Ik snap joudat heb ik toen de eerst tijd ook gehad.. gewoon je hebt wel van haar gehouden
lindita schreef:Voor mij is het gelukkig al weer drie jaar geleden![]()
Mijn ex was na een week alweer op een ander meisje, toen had ik echt even zoiets van: hoeveel heb je van mij gehouden?
Het was na een maand ofzo alweer uit en ik moet eerlijk zeggen dat ik toen wel even zoiets had van:ha, net goed!
Niet omdat ik hem terugwilde, ik heb er geen seconde spijt van gehad.
En ach, hij heeft er na mij nog 3 'versleten', ik heb meer medelijden met die meisjes dan met hem...
Raido schreef:Ja dat is ook zo, je gaat door emotie toch sneller op zoek naar een vervanger, maar waak ervoor dat het meisje een vervanger voor je ex is..
Mr. J schreef:Raido schreef:Ja dat is ook zo, je gaat door emotie toch sneller op zoek naar een vervanger, maar waak ervoor dat het meisje een vervanger voor je ex is..
Sorry maar ik snap ff niet helemaal wat je hiermee bedoelt, bedoel je dat het meisje een vervanger moet wezen voor je ex zodat je daar je gevoelens kwijt kunt of iets anders??
Mr. J schreef:Ja dat is dan weer behoorlijk lullig, ik zit ook nog steeds te twijfelen of het bij mij wel lang genoeg geduurt heeft voordat ik weer verkering gekregen heb. Soms heb ik namelijk wel eens dat idee.
lindita schreef:Mr. J schreef:Ja dat is dan weer behoorlijk lullig, ik zit ook nog steeds te twijfelen of het bij mij wel lang genoeg geduurt heeft voordat ik weer verkering gekregen heb. Soms heb ik namelijk wel eens dat idee.
Als je je lekker voelt in je nieuwe relatie, en je vindt je vriendin leuk, knap, lief en aardig, dan is het toch goed? Of denk ik nou te simpel?
Annemieke86 schreef:Ik herken het wel een beetje omdat het al weer 2 jaar geleden is dat mijn vriend en ik uit elkaar gingen. Ik wist dat het ergens niet klopte en ik hield vol. Ik kreeg hulp van een vriendin en inmiddels heb ik (met dezelfde jongen) alweer bijna 16 maanden. Gewoon een valse start gemaakt dus.. maar zo kan het dus ook lopen!
Mr. J schreef:Annemieke86 schreef:Ik herken het wel een beetje omdat het al weer 2 jaar geleden is dat mijn vriend en ik uit elkaar gingen. Ik wist dat het ergens niet klopte en ik hield vol. Ik kreeg hulp van een vriendin en inmiddels heb ik (met dezelfde jongen) alweer bijna 16 maanden. Gewoon een valse start gemaakt dus.. maar zo kan het dus ook lopen!
Ja klopt, dat vind is heel gelukkig voor jou, ik zou de tijd ook HEEL graag trug willen draaien om het (voor mijn part) nog 10 keer over te doen. Ma ja dat gaat helaas niet meer.
Maar gelukkig heb ik nu weer een ander vriendin.![]()
I'm happy together
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten