Berichtdoor mw » 22 feb 2005 21:07
deSailenSSS schreef:mw schreef:deSailenSSS schreef:mw schreef:Welke ik verder graag mag horen:
Ds. Polinder, ds.Kok, ds. W. Kok, ds de Boer (werkendam), ds Boiten, ds Westerink (alle 2),
ds v.d. Zwaag,
ds Buijs, (.....),
kand Versluijs . Ik hoop dat ik zo het lijstje gehad heb

Wij hebben ds. vd Zwaag lekker

Moeten dr nog 1 bij, ipv Ds. Buijs (fijne dominee, jmmr dat ie weg is!) maar het schiet niet op met beroepen. Ze bedanken allemaal...
En kand Versluijs? Verschikkelijk, sorry datk het zeg, maar dat vond ik nix. Wat hij zei was wel goed enzo, maar hij kan het slecht brengen vond ik. En misschien ben ik ook bevooroordeeld, ik heb hem voor catech. gehad en dat was echt waardeloos...
ik begrijp je reactie n.a.v. kand. Versluijs. Maar goed... het gaat meer om hetgeen hij brengt. Vind het heel jammer voor hem dat hij nog geen beroep heeft.
Als jullie hem nu beroepen, hebbe jullie op menselijker wijs gesproken, er mee kans op dat hij het aanneemt.
Maar hebben jullie nu alweer een nieuwe op het oog om te beroepen?
Nee, nog niet. We hebben eerst ambtsdragers verkiezingen en bevestigen, dat heeft even voorang. Daarna gaat er wel weer wat geschieden denk ik. Maar het is al best lang dat we met 1 zitten, ook wel zwaar voor vd Zwaag.
Jah, die periode hebben wij ook gehad.
Hebben jullie ook nog geen ds. die op beroep kwam preken gehad dan?
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.