Volgens mij hoort het op wintersport-vakantie-topic gewoon in de agenda thuis, daar staan immers ook alle andere topics van meetingen (aah, zo ben ik ook ooit binnen gekomen, maar dat is off topic

). En die hebben ook nog wel eens een hoog slowchatgehalte, zeker daags na de meeting.
Lijkt me dat het topic daar niet zo ondersneeuwt, wat men niet wil zien gebeuren in de slow chat, en dat het niet iedere keer lijkt alsof er hier wat gezegd wordt, want ik volg dat topic niet, en andere hier wel. En dat heeft te maken met een verschil in inhoud.
Een indeling in hetzelfde subforum van dit topic en dat topic vind ik dan ook apart, omdat ik de link in inhoud niet zie.
Maar goed, om nog even wat over dit topic zelf te zeggen: ik vind het goed dat ook de leekjes kunnen meedenken over nieuwe beleidsideeën en dat ook het beleid ter verantwoording kan worden geroepen.
@TS: dat vorige topic, was dat niet heel wat persoonlijker naar een aantal mods toe? Dat gaan we nu dus niet doen, gewoon omdat de mods dat niet pikken. En dat doen ze natuurlijk onder het mom van het voorkomen van flamewars, waar ik het volledig mee eens ben, ondanks deze suggestieve zinsconstructie.