Ik plaats hier nu even een persoonlijk gebedsoproepje!
Sinds kort ben ik weer begonnen met mijn stage.
Ik heb nu een vrouw als cliënt gekregen die ernstig psychisch ziek is.
Ze is erg depressief en haar leven is echt ontzettend zwaar!
Ze is wel gelovig, maar persoonlijk heb ik het idee dat ze er niet heel erg mee bezig is, het is meer een gegeven.
De laatste tijd heeft ze vaak zelfmoordneigingen, ze heeft al een paar keer een serieuze poging tot zelfmoord gedaan. Ze zegt vaak dat ze het leven niet meer ziet zit en dat ze elke dag zich afvraagt of ze nog verder zal gaan of niet!!!
Ik zou iedereen hier willen vragen om een keer voor deze vrouw te bidden, ook al besef ik dat jullie geen flauw idee hebben van wie ze is! Echt, deze vrouw heeft het zo nodig!
Bidt dat ze Jezus mag leren kennen als haar persoonlijke Verlosser en Zaligmaker.
Bidt dat ze haar ziekte en haar lijden in handen mag leggen van God.
Bidt dat ze de leiding van God in haar leven mag zien.
Bidt dat haar hart geopend mag worden voor de helende kracht van Gods Woord.
Bidt dat ze nog eens genezen zou mogen worden van haar depressie en ziekte, dat ze zal kunnen vergeven wat anderen haar aangedaan hebben en dat ze zo gesterkt mag worden in God.
Bidt voor haar man en kinderen, die hier ook erg onder lijden en die hun moeder vanzelfsprekend niet kunnen missen. Bidt dat ook zij kracht mogen ontvangen om hun vrouw / moeder te helpen.
Bidt voor mij en de andere hulpverleners die in dit gezin komen, dat we deze vrouw en haar gezin goed kunnen helpen en dat ze alsjeblieft geen zelfmoord pleegt!
Sorry voor de lange posting, maar dit moest me even van het hart.
Willen jullie alsjeblieft voor deze vrouw bidden? Ik heb er maar wat concrete gebedspunten bijgezet.