Moderator: Moderafo's
Je mag je tegen mij zeggen, vind ik prettiger, ja ik denk dat als je elkaar vertrouwd je een goeie band kunt opbouwen, maar dat is natuurlijk maar een stukje van een/de relatie.chiel schreef:André schreef:ezri schreef:........nu zie ik vriendschap niet egt als een beloning ergens op...
Ook niet als een wederzijdse beloning?
om het voorbeeld weer even aan te halen: voor geld krijg je tog ook geen werk? maar hoe zie jij/u dan een wederzijdse beloning? een goeie band met elkaar is een beloning op elkaars vertrouwen in elkaar?[/i]
joos schreef:True friends..
... steunen je altijd
... bidden voor je
... moedigen je aan
... helpen je
... corrigeren je in liefde
... kun je vertrouwen
... luisteren naar je
... lachen en huilen met je
... accepteren je
... geloven in je
... geven
Spreuken 17:17 "Een vriend heeft te allen tijde lief en een broeder wordt in de benauwdheid geboren" (SV)
En: echte vrienden krijg je door er zelf een te zijn!
André schreef:Je mag je tegen mij zeggen, vind ik prettiger, ja ik denk dat als je elkaar vertrouwd je een goeie band kunt opbouwen, maar dat is natuurlijk maar een stukje van een/de relatie.chiel schreef:André schreef:ezri schreef:........nu zie ik vriendschap niet egt als een beloning ergens op...
Ook niet als een wederzijdse beloning?
om het voorbeeld weer even aan te halen: voor geld krijg je tog ook geen werk? maar hoe zie jij/u dan een wederzijdse beloning? een goeie band met elkaar is een beloning op elkaars vertrouwen in elkaar?[/i]
Overkill schreef:Hmm, vrienden.
Even denken.
Vrienden zijn:
Mensen die je bier opdrinken, ondankbaar klagen als het bier voortijdig op is en er geen voorraad is, chipsresten op de grond achterlaten, muziek altijd te hard draaien bij je thuis, lompe opmerkingen maken tegen je ouders, vieze scheten laten tijdens een film, en nooit tevreden zijn.
Conclusie: vrienden zijn overbodig.
Even denken.
Vrienden zijn:
Mensen die je bier opdrinken, ondankbaar klagen als het bier voortijdig op is en er geen voorraad is, chipsresten op de grond achterlaten, muziek altijd te hard draaien bij je thuis, lompe opmerkingen maken tegen je ouders, vieze scheten laten tijdens een film, en nooit tevreden zijn.
Even denken.
Vrienden zijn:
Johan81 schreef:Overkill schreef:Hmm, vrienden.
Even denken.
Vrienden zijn:
dat zijn iig dus geen echte vrienden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten