Moderator: Moderafo's
LegoDoos schreef:Hehe. het was weer een hippe bedoening![]()
Ik vond de locatie wel beter, lekker dichtbij
henkie schreef:Eindelijk hebben we die versierpogingen van de dames L&L eens zwart op wit![]()
Jah.. die dames heb ik voor het eerst ontmoet, maar ik vind ze hoogst merkwaardig
Johanne schreef:Optimatus schreef:De volgende keer eis ik een piano die niet vals is. Het Wilhelmus, het Horst Wessellied, het Lang zal hij leven, het Volkslied van de Refobliek, het was allemaal ellendig vals.
Ja en dan eis ik bladmuziek om tenminste fatsoenlijke teksten te kunnen zingen
TKF schreef:Johanne schreef:Optimatus schreef:De volgende keer eis ik een piano die niet vals is. Het Wilhelmus, het Horst Wessellied, het Lang zal hij leven, het Volkslied van de Refobliek, het was allemaal ellendig vals.
Ja en dan eis ik bladmuziek om tenminste fatsoenlijke teksten te kunnen zingen
Als Opti die liederen uit zn hoofd kon, had hij ze achter die CHE-flyers kunnen schrijven. Hij kwam als dichter van het volkslied van de Refobliek niet verder dan de 2e regel, schandalig
Johan81 schreef:het was weer ouderwets gezellig
alleen parkeren was beetje een probleem.
maar ik heb wel voor 2 euri de hele avond geparkeerd gestaan
(reed namelijk eerst parkeergarage binnen die maar tot 10 uur open was, dus daar moest ik maar weer ff uit, maar dan moet je toch 2 euri lappen)
Flex187 schreef:Ja, twas leuk en de volgende keer een betere piano jah
henkie schreef:Tineke, Elske en Leanne in het bijzonder hartelijk dank voor jullie hulp!![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten