Ik heb vanaf 14 een vriendin meegenomen op vakantie, met 15 ben ik voor het laatst met mijn ouders meegeweest, daarna steeds op Danielkamp of, zoals dit jaar, met vriendinnen in een caravan! Maar ik ben enig kind, dat scheelt denk ik ook wel.
Ben 24, maar ga toch lekker nog met m'n ouders mee. T is gewoon reuze gezellig. Ze gaan altijd 3 weken naar Zeeland. En al mijn zussen/broers/zwagers/schoonzus komen daar een paar dagen langs, en natuurlijk met vrienden/vriendinnen. Super!!!!
Meestal ga 'k ook nog wel 'n weekje met vriendinnen of zoiets
Aragorn schreef:Ga je nu 'alleen' of met 'alleen met je ouders'? En is het dus niet leuk om met je ouders te gaan? (punten en komma's zijn soms nog best handig )
oh sorry
ik ga samen met me ouders op vakantie dus zonder zus of vriendin zo duidelijk? haha
ik ben 2 jaar geleden (toen was ik 15) voor tlaatst met mijn ouders meegeweest, op mijn 16e en 17e ben ik met vrienden op vakantie geweest en dit jaar ga ik naar zuid-frankrijk met mijn ouders! is ook wel weer eens leuk...
Volgens mij komt er vanzelf wel weer een tijd dat je juist WEL met je ouders op vakantie wilt.. als je ontdekt hoe duur het allemaal is, en wanneer je je geld hard voor andere zaken kan gebruiken. Ik denk dan aan op jezelf gaan wonen, trouwen, etc.
Reken maar dat je dan nog een keer met je ouders op vakantie wilt !!!
kga van de zomer voor t eerst met n aantal vriendinne op vakanti. Maar het was wel een hele sport om t zo goedkoop mogelijk te make. Misschien ga ik ook nog met me ouders mee, maar dan verveel ik me altijd. zit je heel de dag met je broertjes opgescheept.
Afgelopen zomer ben ik met mijn vriend en zijn ouders gegaan. Dit jaar willen we met een jongerenreis meegaan en dat wordt de tweede keer dat ik zonder m'n ouders meega. Hiervoor ben ik altijd met m'n ouders gegaan.
Vorig jaar heb ik een meegeholpen aan het leiden van een kinderkamp in de Oekraine, daarna ben ik nog met mijn een vriend een week met mijn ouders mee geweest. Ik ben verder nog altijd met mijn ouders meegegaan, gewoon, omdat het altijd gezellig was (en is).
Mijn vriend en ik waren eerst van plan met een jongerenreis mee te gaan deze zomer, maar waarschijnlijk gaan we met mijn ouders mee.