Ze willen niet... :( :(

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 15 feb 2005 18:27

marcel081276 schreef:toen ik gedoopt werd kwam er ook niemand van mijn eigen familie, maar ik vond het eigenlijk niet eens erg, ik deed het voor God :!: hou dat maar in je achterhoofd ook al kan ik me goed indenken in je situatie.

Jazeker Marcel, dat houd ik altijd in m'n achterhoofd maar toch denk ik toch nog (en begrijp me niet verkeerd!)
"Pa, nu heb je de kans om er alsnog bij te zijn. Je deed het 18 jaar geleden niet, nu kan je er alsnog bij zijn!"

De vader van mijn vriend zei ook: "Voor wie doe je nou eigenlijk Belijdenis? Voor God toch?"
Ik was het er helemaal mee eens, maar voor mij betekent het gewoon heel veel ALS ze er zijn! Het toont ook een stukje respect naar mijn geloof toe.
Afbeelding

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: Ze willen niet... :( :(

Berichtdoor hamlap » 17 feb 2005 09:44

Annemieke86 schreef:Moet dit nou tot nu toe de mooiste dag van m'n leven worden als de helft van je familie niet komt?!?!?!?!?!!!!!

:cry: :cry: :cry: :cry:

Wat je beschrijft is inderdaad treurig. Op zo'n feestelijke dag toch een stempel gedrukt door de afwezigheid van geliefden. Misschien kun je je familie later nog eens het bandje geven van de dienst, zodat ze toch er over mee kunnen praten.
En: wees ook blij dat je door de doop ingelijfd wordt in de gemeente. Je krijgt/hebt er opeens een hele grote familie bij! Zogezegd wordt/ben ik dan ook opeens je broeder :)
Sterkte en een hele fijne en gezegende dag toegewenst!

@tlantis
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor @tlantis » 17 feb 2005 13:01

Dat lijkt me erg moeilijke, maar wel geweldig dat je toch belijdenis gaat doen en gedoopt wordt! Wonderlijk toch, hoe God je daar gebracht heeft. Getuig maar veel van de liefde van God, misschien zal het je familie nog tot redding zijn!
MACDONALDUS SENEX FUNDUM HABET

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 18 feb 2005 19:27

@tlantis schreef:Dat lijkt me erg moeilijke, maar wel geweldig dat je toch belijdenis gaat doen en gedoopt wordt! Wonderlijk toch, hoe God je daar gebracht heeft. Getuig maar veel van de liefde van God, misschien zal het je familie nog tot redding zijn!
Ja zeker daar ben ik ook van overtuigt!!
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 mar 2005 17:46

nu het bijna zover is.. hoe kijk je er nu tegenaan??

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 14 mar 2005 12:41

trijntjejohanna schreef:nu het bijna zover is.. hoe kijk je er nu tegenaan??
Sorry ik had je reactie helemaal niet gezien :oops: :oops: Het is inmiddels gisteren en ze zijn toch gekomen. Mijn ouders wel maar mijn zus niet. Ik heb er niet op gelet en alles op me af laten komen.. Het was een prachtige dag. Zowel gedoopt als Belijdenis, echt schitterend! Deze dag zal ik nog vers in m'n geheugen houden! Het was onvergetelijk!! :D
Afbeelding

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 14 mar 2005 17:23

Gaaf joh, gefeliciteerd Annemieke!! Super dat je ouders erbij waren!
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 14 mar 2005 18:00

mystery schreef:Gaaf joh, gefeliciteerd Annemieke!! Super dat je ouders erbij waren!
Zow echt wel! :lol:
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 mar 2005 21:32

aangezien er in religie ook een topic staat over je belijdenis doen.. en mensen je daar ook feliciteren wilde ik deze maar sluiten!

Terug naar “Archief”