Dus kijk niet raar op als er ineens een paar miljoen keys word gepulsed, dan heb ik ineens weer internet

Moderator: Moderafo's
Chip! schreef:Ik ga heeel erg hard sparen, omdat mijn eigen computer niet meer aan het internet zit, maar Whatpulse staat nog steeds geinstalleerd
Dus kijk niet raar op als er ineens een paar miljoen keys word gepulsed, dan heb ik ineens weer internet
ahuibers schreef:Chip! schreef:Ik ga heeel erg hard sparen, omdat mijn eigen computer niet meer aan het internet zit, maar Whatpulse staat nog steeds geinstalleerd
Als je dat doet mag je wel een maand van te voren ophouden met de andere comp's. Anders wordt je gekicked als Cheater.
The Menace schreef:ahuibers schreef:Als je dat doet mag je wel een maand van te voren ophouden met de andere comp's. Anders wordt je gekicked als Cheater.
jij maakt je wel erg druk om cheaten/cheaters. Hoe kan hij nou als cheater gezien worden als hij weinig pulst tussendoor en dan opeens een hele 'berg' keys.
ahuibers schreef:The Menace schreef:ahuibers schreef:Als je dat doet mag je wel een maand van te voren ophouden met de andere comp's. Anders wordt je gekicked als Cheater.
jij maakt je wel erg druk om cheaten/cheaters. Hoe kan hij nou als cheater gezien worden als hij weinig pulst tussendoor en dan opeens een hele 'berg' keys.
Ik bedoel maar te zeggen als hij op meerdere computers pulsed en zijn laatste pulse is met 7 of 8 avkps dan heeft hij kans dat hij verwijdert wordt. Zou jammer voor ons team zijn. Snappie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten