Sela schreef:misbruikt tegenover begrip vragen voor pedofilie ligt gewoon te ver van elkaar vandaan om een brug te slaan.
En dit kan ik alleen maar be-amen.
Riska
Moderator: Moderafo's
sela schreef:misbruikt tegenover begrip vragen voor pedofilie ligt gewoon te ver van elkaar vandaan om een brug te slaan.
Verknipterefo schreef:Maar: Wat is er tegen begrip voor pedofilie als dat misbruik voorkomt?
Aragorn schreef:Wat ik me nu afvraag: is er bij een pedoseksuele 'relatie' ook sprake van een soort liefde, zoals je dat in homo- en heterorelaties ook hebt? Of is er per definitie slechts sprake van een seksuele aangetrokkenheid en is pedoseks dus geen uiting van iets, maar een doel opzich (zoals in homo- en heterorelaties die christenen niet juist plegen te noemen)?
Riska schreef:Aragorn schreef:Wat ik me nu afvraag: is er bij een pedoseksuele 'relatie' ook sprake van een soort liefde, zoals je dat in homo- en heterorelaties ook hebt? Of is er per definitie slechts sprake van een seksuele aangetrokkenheid en is pedoseks dus geen uiting van iets, maar een doel opzich (zoals in homo- en heterorelaties die christenen niet juist plegen te noemen)?
Pedofilie is een je seksueel aangetrokken voelen tot kinderen. In feite heeft het geen fluit te maken met liefde. (zeggen ze wel, kijk maar naar die links, maar dat is pure dadertaal).
En houden van ene pedo? Dacht et niet... Ze zijn ene gevaar voor kinderen en de beschadiging is levenslang.
Riska
hum, het slachtoffer van een moordenaar heeft geen levenslange schade hoor...Jep. Net als moordenaars enzo.
Het gaat er om dat je een scheve verhouding hebt, dus volwassen <-> onvolwassen, of het nu homoseksueel of hetroseksueel is, pedofilie is totaal anders, het gaat om het lichameljk aangetrokken voelen tot een kind, liefde komt van twee kanten, en dat is hier dan het probleem, een kind geeft niet zijn of haar lichaam uit liefde aan iemand anders, omdat ze niet weet wat 'het' is.Ja, en homofilie is een je seksueel aangetrokken voelen tot mensen van hetzelfde geslacht. Heeft dat ook niks te maken met liefde en is het 'pure dadertaal'?
Raido schreef:hum, het slachtoffer van een moordenaar heeft geen levenslange schade hoor...Jep. Net als moordenaars enzo.![]()
Het gaat er om dat je een scheve verhouding hebt, dus volwassen <-> onvolwassen, of het nu homoseksueel of hetroseksueel is, pedofilie is totaal anders, het gaat om het lichameljk aangetrokken voelen tot een kind, liefde komt van twee kanten, en dat is hier dan het probleem, een kind geeft niet zijn of haar lichaam uit liefde aan iemand anders, omdat ze niet weet wat 'het' is.Ja, en homofilie is een je seksueel aangetrokken voelen tot mensen van hetzelfde geslacht. Heeft dat ook niks te maken met liefde en is het 'pure dadertaal'?
Raido schreef:Ja naar mijn bescheiden mening.. Gewoon omdat het van een kant komt, van de volwassende die begeerte heeft, een kind heeft niet die begeerte om geslachtsgemeenschap te hebben, laat staan met een volwassene..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten