Pedofilie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Riska

Berichtdoor Riska » 03 feb 2005 13:09

Wat wil je met deze links zeggen Overkill???

Dat we uit onze nek kletsen of zo? Ik vind deze links gevaarlijk en ver beneden peil.

Ik kan je nog zeggen dat in mijn boekenkast ook het boekje staat van Ds. Hans Visser van de Pauluskerk, "De andere kant van de medaille".
Het is typische "dadertaal"...

Het is precies die taal die een kind hoort van de misbruikende volwassene. Als jij in de vrieskou in je nakie buiten gaat staan, ga je geheid rillen, kun je niets tegen doen.
Bij bepaalde aanrakingen gaat het lijf reageren en dat "vertaalt" de dader met: "zie je wel, jij vindt het lekker hè?"
Kortom: schandalige dadertaal waarnaar je verwijst en waardoor het slachtoffer opnieuw de schuld krijgt: "had je maar niet zus, had je maar niet zo...".

Riska

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 03 feb 2005 13:27

EENS! Riska! goed!

Doet me denken aan de branchevereniging voor pedofilien stichting Martijn.. goorlappen!
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Overkill

Berichtdoor Overkill » 03 feb 2005 13:34

Riska schreef:Wat wil je met deze links zeggen Overkill???

Dat we uit onze nek kletsen of zo? Ik vind deze links gevaarlijk en ver beneden peil.

Absoluut niet!

Alleen maar de mening van een pedo weergeven.
Maar ik had inderdaad wat meer info er bij mogen zetten.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 03 feb 2005 13:38

Gelukkig maar.. ik schrok al.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 feb 2005 17:34

Overigens zijn de reacties op Geenstijl doorgaans ook onder het laagst denkbare proletenniveau.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 04 feb 2005 08:16

Vind het uberhaupt al een rare site.
What a wonderfull girl!!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 04 feb 2005 08:25

Aragorn schreef:Overigens zijn de reacties op Geenstijl doorgaans ook onder het laagst denkbare proletenniveau.
Eens... maar tussen die hersenloze reacties staan toch wel een paar inhoudvolle waarvan ik denk ja, mee eens.. (ben het er mee eens dat pedofielen chemisch gecastreerd moeten worden; maar omdat op Geenstijl-manier te uiten met bankschroeven etcetra...)...

Riska

Berichtdoor Riska » 04 feb 2005 09:50

Raido schreef:ben het er mee eens dat pedofielen chemisch gecastreerd moeten worden

Het is bijna wetenschappelijk bewezen dat chemische castratie niet helpt. Waarom denk je dat zoveel pedofielen nooit meer uit een TBS-kliniek komen? (behalve dan degenen die met 'proefverlof' gingen en zich gelijk weer vergrepen... :( )

Riska

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 04 feb 2005 09:51

okay chemische castratie en levenslange opsluiting..

verknipterefo
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor verknipterefo » 04 feb 2005 21:13

Raido schreef:
Aragorn schreef:Overigens zijn de reacties op Geenstijl doorgaans ook onder het laagst denkbare proletenniveau.
Eens... (...) (ben het er mee eens dat pedofielen chemisch gecastreerd moeten worden; maar omdat op Geenstijl-manier te uiten met bankschroeven etcetra...)...

Wat die reacties op Geenstijl betreft: Refoweb-reacties doen er echt niet voor onder.
Alleen op Refoweb zijn ze weggemodereerd!

verknipterefo
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor verknipterefo » 04 feb 2005 21:16

Riska schreef:Ik vind deze links gevaarlijk en ver beneden peil.

Weet je wat gevaarlijk is?
Als je bepaalde dingen niet meer mag zeggen.

Riska

Berichtdoor Riska » 04 feb 2005 21:27

verknipterefo schreef:
Riska schreef:Ik vind deze links gevaarlijk en ver beneden peil.

Weet je wat gevaarlijk is?
Als je bepaalde dingen niet meer mag zeggen.

Deze reactie maakt mij bijzonder boos.
Heb jij enig idee wat er een kind aangedaan wordt? Weet jij eigenlijk wel wat er in de wereld te koop is en welk onherstelbaar leed er veroorzaakt wordt door seksueel misbruik - in welke vorm en welke relatie dan ook?
Daders die therapie krijgen, slachtoffers die zich wezenloos moeten zoeken naar een goede therapeut - om uit je vel te barsten van woede.

Denk alsjeblieft na bij wat je zegt en ook of er niet iemand is die op een forum als dit als slachtoffer van deze verderfelijke, goddeloze praktijken meeleest en die je misschien opnieuw een gemene dreun geeft.

Riska

verknipterefo
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor verknipterefo » 04 feb 2005 21:51

Riska schreef:Deze reactie maakt mij bijzonder boos.

Het is niet mijn bedoeling je boos te maken. Sorry.
Ik ben het met je eens dat seksueel misbruik onherstelbaar leed kan veroorzaken en ik heb goed nagedacht bij wat ik zei.

Ik probeer juist te zoeken naar een oplossing van het probleem, want ik denk echt dat pedofielie een probleem is. Castreren en levenslang opsluiten zal jammergenoeg niet tot resulataat hebben dat elke pedofiel zich aan zal geven en de maatschappij daarna veilig is; er zouden onschuldige pedofielen kunnen zijn die nog meer in hun schulp kruipen en ontaarden in daders van seksueel misbruik. En dat mag niet gebeuren!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 feb 2005 03:53

Raido schreef:okay chemische castratie en levenslange opsluiting..

Hoe barbaars..

sela

Berichtdoor sela » 05 feb 2005 09:21

verknipterefo schreef:
Riska schreef:Deze reactie maakt mij bijzonder boos.

Het is niet mijn bedoeling je boos te maken. Sorry.
Ik ben het met je eens dat seksueel misbruik onherstelbaar leed kan veroorzaken en ik heb goed nagedacht bij wat ik zei.

Ik probeer juist te zoeken naar een oplossing van het probleem, want ik denk echt dat pedofielie een probleem is. Castreren en levenslang opsluiten zal jammergenoeg niet tot resulataat hebben dat elke pedofiel zich aan zal geven en de maatschappij daarna veilig is; er zouden onschuldige pedofielen kunnen zijn die nog meer in hun schulp kruipen en ontaarden in daders van seksueel misbruik. En dat mag niet gebeuren!

misbruikt tegenover begrip vragen voor pedofilie ligt gewoon te ver van elkaar vandaan om een brug te slaan.

Terug naar “Archief”