ik geef nog even geen argumenten. Maar ik ben er vast van overtuigt dat Jezus de gelukkigste man was van heel de wereld!
wat denk you?
Moderator: Moderafo's
Johannes 15:11 Dit zeg ik tegen jullie om je mijn vreugde te geven, dan zal je vreugde volkomen zijn.
Gerdien B. schreef:Jezus is de gelukkigste mens die ooit op deze aarde is geleeft!
Als je God als Vader hebt kan je pas echt gelukkig zijn!
Wie heeft er ooit een betere relatie met de Vader gehad dan Jezus?
geloof er niets van dat het Hem geestelijk gezien voor de wind ging. Ik zie erg veel strijd hoor in het leven van Jezus.Retep schreef:Gerdien B. schreef:Jezus is de gelukkigste mens die ooit op deze aarde is geleeft!
Als je God als Vader hebt kan je pas echt gelukkig zijn!
Wie heeft er ooit een betere relatie met de Vader gehad dan Jezus?
Geestelijk gezien ging het HEM - plat gezegd - voor de wind ja...
Maar lichamelijk gezien heeft Hij een vreselijk leven gehad. Tenminste, zo bezien wij het, en naar Zijn menselijke natuur heeft Hij het daar ook moeilijk mee gehad. Denk maar aan de hof van Gethsemane, daar zie je duidelijk het contrast tussen de vrijwilligheid die er in Hem heerste om het lijden te dragen, maar anderzijds de menselijke natuur die daar totaal mee in strijd was.
Retep schreef:Geestelijk gezien ging het HEM - plat gezegd - voor de wind ja...
Maar lichamelijk gezien heeft Hij een vreselijk leven gehad. Tenminste, zo bezien wij het, en naar Zijn menselijke natuur heeft Hij het daar ook moeilijk mee gehad. Denk maar aan de hof van Gethsemane, daar zie je duidelijk het contrast tussen de vrijwilligheid die er in Hem heerste om het lijden te dragen, maar anderzijds de menselijke natuur die daar totaal mee in strijd was.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten