de_bisschop schreef:ow, dan ben ik zeker een rare vrouw,
je bent zeker geen rare vrouw!!!!!
het zijn alleen rare onderzoeken waar niks van klopt!!!
dat is het!!
Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:de_bisschop schreef:ow, dan ben ik zeker een rare vrouw,
Ik wil niet opscheppen hoor, maar:
Ik kan namelijk wel goed inparkeren en laat kaartlezen ook maar gerust aan mij over!!!
dan ben ik ook raar...
Riska schreef:Leuk topic en je kunt er lekker mee duidelijk maken dat mannen toch het superieure ras zijn... toch?![]()
![]()
Andre schreef:Somige vrouwen hebben wat mannen hormonen, en sommige mannen wat van de vrouw, ik weet niet wat beter of handiger is![]()
dat vind ik wel een goeie!!!André schreef:Somige vrouwen hebben wat mannen hormonen, en sommige mannen wat van de vrouw, ik weet niet wat beter of handiger is
Gerdien B. schreef:Jannoek schreef:de_bisschop schreef:ow, dan ben ik zeker een rare vrouw,
Ik wil niet opscheppen hoor, maar:
Ik kan namelijk wel goed inparkeren en laat kaartlezen ook maar gerust aan mij over!!!
dan ben ik ook raar...
en ik ook!
Annemieke86 schreef:Dat veel vrouwen moeite hebben met kaartlezen en inparkeren, komt omdat zij in de baarmoeder te weinig zijn blootgesteld aan het mannelijke hormoon testosteron. Dat blijkt uit onderzoek door Duitse wetenschappers aan de universiteit van Giessen.
Ik vind het wel een beetje onzin hoor! Er zijn genoeg vrouwelijke busschauffeurs! Sommige kunnen het nu eenmaal beter! Wat vind jij?
Annemieke86 schreef:Ik zag het zomaar op internet staan, ik denk: he is wel leuk voor refoweb en ja er onstaat een leuke discussiezelf vind ik het onzin hoor. Vrouwen kunnen heel goed autorijden, volgens mij zit het niet in de hormonen maar is het gewoon een kwestie van techniek. De één kan het wat beter dan de ander (naar mijn mening) !
Annemieke86 schreef:Ik zag het zomaar op internet staan, ik denk: he is wel leuk voor refoweb en ja er onstaat een leuke discussiezelf vind ik het onzin hoor. Vrouwen kunnen heel goed autorijden, volgens mij zit het niet in de hormonen maar is het gewoon een kwestie van techniek. De één kan het wat beter dan de ander (naar mijn mening) !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten