Hallo,
Wij gaan binnenkort op wintersport en willen voor de zondag bandjes meenemen van gergem dominees. Mijn vraag, welke dominee uit de gergem raden jullie aan!
Groeten Willempie
Moderator: Moderafo's
Willempie schreef:Hallo,
Wij gaan binnenkort op wintersport en willen voor de zondag bandjes meenemen van gergem dominees. Mijn vraag, welke dominee uit de gergem raden jullie aan!
Groeten Willempie
Night schreef:Ik houd er altijd van geen voorkeur te hebben en alles te beluisteren.
Gerdien B. schreef:Night schreef:Ik houd er altijd van geen voorkeur te hebben en alles te beluisteren.
dat is ook een hele goede manier!
als je al vele ds. hebt gehoord, weet je wel naar welke je het liefst luistert!1
Retep schreef:Gerdien B. schreef:Night schreef:Ik houd er altijd van geen voorkeur te hebben en alles te beluisteren.
dat is ook een hele goede manier!
als je al vele ds. hebt gehoord, weet je wel naar welke je het liefst luistert!
Maar het kan ook 'gewenning' veroorzaken...![]()
Ik had het pas nog met een dominee waarover ik een sterk vooroordeel had en die ik slechts één keer eerder had gehoord. Uiteindelijjk viel het allemaal best mee, ja was het zelfs een preek met goeie inhoud!
Night schreef:De keuze is zo divers en de keuze over het algemeen zo weinig gemotiveerd dat Willempie nog steeds met lege handen staat, vrees ik, en uit de hoeveelheid namen nu nog minder weet te kiezen dan ervoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten