Moderator: Moderafo's
Napoleon schreef:Ik vind die Multipla er niet uitzien, maar toch vind ik het wel een gave auto. er zit tenminste een filosofie achter het ontwerp, nl. zoveel mogelijk vorm volgt functie. het is een vrij compacte auto, met ontzettend veel binnenruimte, vandaar ook die hoekige vorm en die enorme zijruiten. bovendien rijden ze best wel lekker![]()
Ik vind die auto's niet echt mooi, maar ik vind het wel lef van Fiat dat ze zo'n auto durfden te bouwen, en bovendien geeft het weer wat meer afwisseling op de snelweg
sela schreef:Napoleon schreef:Ik vind die Multipla er niet uitzien, maar toch vind ik het wel een gave auto. er zit tenminste een filosofie achter het ontwerp, nl. zoveel mogelijk vorm volgt functie. het is een vrij compacte auto, met ontzettend veel binnenruimte, vandaar ook die hoekige vorm en die enorme zijruiten. bovendien rijden ze best wel lekker![]()
Ik vind die auto's niet echt mooi, maar ik vind het wel lef van Fiat dat ze zo'n auto durfden te bouwen, en bovendien geeft het weer wat meer afwisseling op de snelweg
ik vind het ook van de buitenkant een rare auto. ik ben elke keer geschokt als ik er 1 zie.
Jannoek schreef:Ik vind mercedessen echt mooi! vooral de nieuwe E klasse, lijnen van de auto zijn echt super! Hij lijkt niet groot, helemaal niet als je het vergelijkt met de vorige E, dat is echt zoon vierkante bak
Ook de SLK (roadster) en de CLK (cabriolet) zijn enorm leuk
BJ schreef:Even wat overleg gehad met de topic starter. Dit topic is bedoeld als een serieus topic over auto's dus maak er geen slow chat van. Het is derhalve ook niet de bedoeling om alleen maar foto's van auto's hier te gaan posten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten