Moderator: Moderafo's
PeterD schreef:Maluku schreef:Natuurlijk is er humor in de Hemel,het zou een saaie boel zijn als het er niet is.
Hoe kan het daar een saaie boel zijn als je altijd met Hem mag zijn? Humor zal in het niet verdwijnen bij het feit dat we bij Hem eeuwig mogen zijn, en Hem eeuwig groot mogen maken!
Riska schreef:Ik ben ervan overtuigd dat er humor in de hemel is. Er moeten toch dingen zijn om te lachen?
Riska
Aragorn schreef:PeterD schreef:Maluku schreef:Natuurlijk is er humor in de Hemel,het zou een saaie boel zijn als het er niet is.
Hoe kan het daar een saaie boel zijn als je altijd met Hem mag zijn? Humor zal in het niet verdwijnen bij het feit dat we bij Hem eeuwig mogen zijn, en Hem eeuwig groot mogen maken!
Dat vraag ik me dus af.. of je in de hemel alleen maar (in directe zin) daarmee bezig bent. Als God een aarde geschapen heeft, met alle diversiteit en schoonheid en leuke dingen, dan lijkt het me weer ietwat beperkt als je in de hemel/nieuwe aarde alleen maar aan het praisen bent.
TheShadow schreef:in de hemel heb je toch vreugde in het erenen prijzen van hem ? dr is dan toch helemaal geen humor nodig ?!
Raido schreef:Ja klopt Jas, maar is dat niet het zelfde als in "zijn ogen doorlopen de gansche aarde?" of "zitten aan zijn rechterhand"? God is een geest en heeft geen ogen en handen... zal hij dan wel menselijke emoties hebben?
Raido schreef:Iets geestelijks wat naar buiten komt... Het is gewoon even wennen het idee van een lachende God.. natuurlijk kan het... God haat immers ook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten