Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

PeterD

Berichtdoor PeterD » 22 jan 2005 13:10

man_on_fire schreef:Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

k krijg opeens zin om m te wijzigen maar dan vind uc mij niet cool :wink:

Doe vooral wat je niet laten kan, maar blijf mekaar alsjeblieft gewoon respecteren 8)

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 22 jan 2005 14:07

The Menace schreef:-- Proef hier een lichte vorm van jaloezie en vind dat nogal kinderachtig.

Ik vind het nog best leuk om bij Team Refoweb te horen, ik blijf daar gewoon doorgaan, zal in ieder geval niet bij de eerste 30 overstappers zitten

PeterD

Berichtdoor PeterD » 22 jan 2005 14:25

ahuibers schreef:Ik vind het nog best leuk om bij Team Refoweb te horen, ik blijf daar gewoon doorgaan, zal in ieder geval niet bij de eerste 30 overstappers zitten

He, hier is een ander topic voor he? Kom daar maar naar toe, dan zal ik je zeggen als we op de 30 zitten, zodat jij #31 kan zijn :)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 24 jan 2005 01:22

Iedereen is nog steeds welkom mensen! Laat je niet verleiden door een nep team refoweb dat niet in de whatpulse stats voorkomt :lol:

Dit is nog steeds het enige echte refoweb team dat met team id 2639 in de whatpulse stats staat.

We gaan gewoon door, ondanks alle afscheidingen, en surrogaat sub teams.

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 24 jan 2005 13:33

Er komen toch nog wel steeds leden bij Team RW of niet??

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 24 jan 2005 15:36

Ja dat is nog even afwachten. Denk dat de rek er behoorlijk uit is nu, maar de tijd zal het leren. :lol:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 24 jan 2005 16:06

De laatste week zijn er alleen maar leden weggegaan ;)

Het wachten is op een grote opwekking :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 24 jan 2005 16:09

en weer staat mn whatpulse op nul.... das echt minderz. vooral als je in de top wilt mee opereren :wink:

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 24 jan 2005 16:14

by the way... als ik uc join sta ik op 3 :wink:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 24 jan 2005 16:20

Marnix schreef:De laatste week zijn er alleen maar leden weggegaan ;)

Je mag trots zijn op jezelf hoor :wink: Vooral op de manier om alleen de teamnaam cpu ff te veranderen in uc. Wat er nu gebeurd is is dat tr leden die ons team verlaten gewoon het oude cpu team joinen. Hoezo mensen zand in de ogen strooien?

Hopelijk voor je zijn alle cpu'ers het hiermee eens, anders kan de 'grote opwekking' weleens uitblijven :mrgreen:

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 24 jan 2005 16:28

Markie schreef:
Marnix schreef:De laatste week zijn er alleen maar leden weggegaan ;)

Je mag trots zijn op jezelf hoor :wink: Vooral op de manier om alleen de teamnaam cpu ff te veranderen in uc. Wat er nu gebeurd is is dat tr leden die ons team verlaten gewoon het oude cpu team joinen. Hoezo mensen zand in de ogen strooien?

Hopelijk voor je zijn alle cpu'ers het hiermee eens, anders kan de 'grote opwekking' weleens uitblijven :mrgreen:

Markie, wat maak je toch een zorgen om ons team! :mrgreen:
Met ons team gaat het prima. De naamsverandering heeft geen klachten opgeleverd en alle ex-markieteam-lidmaten weten dat CPU enkel de naam veranderd heeft. We zijn in korte tijd enorm gegroeit, team Markie gepasseerd, we hebben een mooie site... Wat wil je nog meer?

Zorg jij maar voor je eigen team en zorg er voor dat je die stats weer aan de praat krijgt. :lol:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 24 jan 2005 17:49

Ik begin te vermoeden dat je het als iets persoonlijks begint te zien. Sorrie als ik het mis heb hoor, maar volgens mij heten wij team refoweb. Blijkbaar zie jij het zo niet, als ik bovenstaande posting is bekijk :wink:

Je laat je hier in elk geval duidelijk van een hele zwakke, kinderachtige kant zien. Dat is al wel vaker gebleken overigens, maar hier komt het wel héél duidelijk naar voren.

Owja, de stats komen wel goed, wees maar niet ongerust :wink:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 24 jan 2005 17:55

Kaw en Markie, lief zijn! ;)

En Markie, ik noem het niet "zand in de ogen strooien"

De opzet was een breed christelijk team en dat hebben inderdaad een aantal leden gejoined, omdat het met de interne competitie leuker werd. We hebben ook duidelijk uitgelegd wat de veranderingen waren. Van zand in de ogen strooien is geen sprake, mensen vonden deze nieuwe opzet (breed team met competitie zodat aandacht blijft voor individuele forums) interessant en hebben daarom gejoined. ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 24 jan 2005 18:04

Ik wel, het is gewoon cpu onder een andere naam, niet meer en niet minder. Daar kun je kort of lang over praten, maar het is echt zo. Jammer dat je dat van tevoren niet uitgelegd hebt. Wel slim, want anders hadden vast niet zoveel tr'ers gejoined :wink:

Maar ik houd het in de gaten. Misschien zijn er nog mensen die het échte tr willen joinen, en als ze deze list in de gaten krijgen gelijk genoeg hebben van heel het cpu-uc gebeuren.

Ik ben dus van mening dat je zoiets duidelijk van tevoren moet vertellen. Als ik later erachter zou komen dat het op deze manier gegaan is zou ik gelijk mijn buik vol hebben iig.

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 24 jan 2005 18:32

Ik heb het idee dat als je de :wink:'s in de berichten vervangt door een :x dat dan de berichten wat leesbaarder zijn... of heb ik het nou mis?
In ieder geval lijkt het me heel erg verstandig om een einde te maken aan deze oorlog. Hoe en wat maakt me weinig uit, maar alsjeblieft, laten we het gezellig maken. Dat mensen zeggen: Kijk, CIT&E, daar ga ik nou eens leuk met pc-problemen worstelen. En dus niet: CIT&E: Gruwel, daar is men bezig met een burgeroorlog, ik ga liever ergens anders heen.
Erg jammer dat men indertijd heeft gekozen voor CPU, want zodra je gaat splitsen blijf je splitsen.
Inmiddels is het team wat Markie met zoveel inzet voor elkaar heeft gekregen ineengekrompen tot een troosteloos teampje wat steeds weer door anderen word aangevallen met de meest leuke smoezen om maar zoveel mogelijk leden daar weg te krijgen.
Ik stel voor dat die anderen lekker verder gaan in hun eigen topic, en dat hier Team Refoweb blijft.
Overigens: Persoonlijk blijf ik bij Team Refoweb, en mocht dat in elkaar zakken is er gelukkig ook nog GoT of de mogelijheid om alleen door te gaan.
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

Terug naar “Archief”