Moderator: Moderafo's
PeterD schreef:man_on_fire schreef:ie
Ik heb geen idee wat het probleem is, ik heb even met IE gekeken, en alles gaat goe, en ik kan zo snel ook niet een instelling vinden waarmee dat ingesteld kan worden.
"Niets is zo goed als een frisse reboot!"
Johan81 schreef:PeterD schreef:man_on_fire schreef:ie
Ik heb geen idee wat het probleem is, ik heb even met IE gekeken, en alles gaat goe, en ik kan zo snel ook niet een instelling vinden waarmee dat ingesteld kan worden.
bij mij in firefox word ie ook gerefreshed, en dat ong om de halve minuut, terwijl ie dat bij andere webpagina's niet doet
PeterD schreef:Johan81 schreef:PeterD schreef:man_on_fire schreef:ie
bij mij in firefox word ie ook gerefreshed, en dat ong om de halve minuut, terwijl ie dat bij andere webpagina's niet doet
idd, ik heb even heel goed zitten opletten, en idd refreshed de site om ongeveer de halve minuut. Alleen ik heb er niet echt last van...
Kaw schreef:Gerdien B. schreef:ik ben ook bij de UC! das als je me onder rw wilt zetten graag!
Wat is je nick?
(De rest is toegewezen tot team refoweb!) We zijn het 23e team in grootte op Whatpulse!
Edit: Subteamstats zijn klaar!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten