Napoleon schreef:dat had er nog eens bij moeten komen, ik vond jouw gekwek nu al behoorlijk stuitend
omega heeft misschien nog een oordopje voor je voor de reunie

Moderator: Moderafo's
Napoleon schreef:dat had er nog eens bij moeten komen, ik vond jouw gekwek nu al behoorlijk stuitend
Napoleon schreef:haha, voor 1 avondje ben je best goed uit te houden hoor
Omega schreef:hoewel wij (girls uit utrecht) buiten jullie om telkens grapjes maakten over jullie.
zonder yeti hadden we het ook mega gezellig dus dat moet nog wel een avond lukken!
Pff wat een nieuws zeg.. jullie zijn meer op de hoogte dan mij, of hebben jullie zo'n mega fantasie
Helaas zijn ze niet alleen op hun stijtje gevallen maar is ook de grijze massa flink door elkaar geschud En dat terwijl ze toch echt niet zo hard van die heuvel afgingen
Omega schreef:Pff wat een nieuws zeg.. jullie zijn meer op de hoogte dan mij, of hebben jullie zo'n mega fantasie
Helaas zijn ze niet alleen op hun stijtje gevallen maar is ook de grijze massa flink door elkaar geschud En dat terwijl ze toch echt niet zo hard van die heuvel afgingen
Aha, de bekende poging om ons zand in de ogen te strooien.
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
vlieger schreef:Omega schreef:Ik begreep dat we met z'n allen iets leuks gingen doen, een keer? Ik zag ook wat suggesties staan over een locatie. Wellicht dat we het in Utrecht kunnen doen? Da's lekker centraal en er zijn genoeg gezellige kroegjes daar.
Wedden dat het bij Henkie thuis veel goedkoper is
En vaste serveersters
JialiKelly schreef:*plukt ook het een en ander uit een Xenos tasje dat in de hoek van de kamer staat*
En mogen we de fooien zelf houden of moeten we dat aan Refoweb doneren
Leilah schreef:JialiKelly schreef:*plukt ook het een en ander uit een Xenos tasje dat in de hoek van de kamer staat*
En mogen we de fooien zelf houden of moeten we dat aan Refoweb doneren
Zelf houden, we gaan er niet voor niks zo bijlopen natuurlijkAls t bij Henk thuis is, wat zullen de achterburen dan niet denken *gilt t uit*
Johanne schreef:Gerdien B. schreef:zijn jullie in vaste dienst bij Henk?
nu snap ik het waarom het op kamer 46 zo'n zooitje was!
We kunnen die jongen ook geen week alleen laten he...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten