(Overgenomen op Wed Jan 19 2005 om 20:19:09 UTC+0100)
Download : 239.4 KByte/sec
Upload : 30.4 KByte/sec
Ping test Nederland : 17.0 ms
Toch redelijk

Moderator: Moderafo's
Tja, je hebt altijd ietsie minder heh.... normaal deel je bij bit naar byte door 8... ik ga er altijd maar vanuit van delen door 9.. dan kom je vaak beter uit.Kaw schreef:Ik kan nu niet testen met mijn pc maar down ligt het maximum rond 53 kb en up rond 28, terwijl dit theoretisch 64/32 moet zijn.
DeeKaa schreef:Tja, je hebt altijd ietsie minder heh.... normaal deel je bij bit naar byte door 8... ik ga er altijd maar vanuit van delen door 9.. dan kom je vaak beter uit.Kaw schreef:Ik kan nu niet testen met mijn pc maar down ligt het maximum rond 53 kb en up rond 28, terwijl dit theoretisch 64/32 moet zijn.
Dan heb ik dus geen goede providerKaw schreef:DeeKaa schreef:Tja, je hebt altijd ietsie minder heh.... normaal deel je bij bit naar byte door 8... ik ga er altijd maar vanuit van delen door 9.. dan kom je vaak beter uit.Kaw schreef:Ik kan nu niet testen met mijn pc maar down ligt het maximum rond 53 kb en up rond 28, terwijl dit theoretisch 64/32 moet zijn.
Ja, maar een goede provider (en die schijnen te bestaan) compenseert dit door de limiet iets hoger te leggen, waardoor de snelheidsverlies vanwege de afstand van het huis tot de adsl-kast opgeheven wordt.
Enige in nederland die dat doet is Casema/Wanadoo kabel.. verder geloof ik niemand.Kaw schreef:DeeKaa schreef:Tja, je hebt altijd ietsie minder heh.... normaal deel je bij bit naar byte door 8... ik ga er altijd maar vanuit van delen door 9.. dan kom je vaak beter uit.Kaw schreef:Ik kan nu niet testen met mijn pc maar down ligt het maximum rond 53 kb en up rond 28, terwijl dit theoretisch 64/32 moet zijn.
Ja, maar een goede provider (en die schijnen te bestaan) compenseert dit door de limiet iets hoger te leggen, waardoor de snelheidsverlies vanwege de afstand van het huis tot de adsl-kast opgeheven wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten