ik ben niet zo heel duidelijk en mijn antwoorden zijn vrij rommelig
heeft iemand tips of weet iemand iets hoe juist te reageren!
heeft iemand anders dit ook ?
*wacht af*
reageer gerust.
mondriaan
Moderator: Moderafo's
Cisca schreef:Waarschijnlijk hebben de meeste mensen dat wel.
Je gevoel onder woorden brengen is namelijk best moeilijk.
Probeer een reactie zo kort mogelijk te houden, anders wordt het snel onoverzichtelijk.
Korten dat zeg ik
maar oké, het is maar een tip, misschien lukt het mezelf ook nog wel eens
brammetje schreef:Cisca schreef:Waarschijnlijk hebben de meeste mensen dat wel.
Je gevoel onder woorden brengen is namelijk best moeilijk.
Probeer een reactie zo kort mogelijk te houden, anders wordt het snel onoverzichtelijk.
Korten dat zeg ik
maar oké, het is maar een tip, misschien lukt het mezelf ook nog wel eens
we wachten af
Mondriaan schreef:kijk je probeert het zo goed mogelijk alleen is het dan soms nog onduidelijk.
en ik kan niet snel type dus veel foutjes en veel nakijken wat niet altijd gebeurt![]()
in iedergeval bedankt voor de tip
Chip! schreef:Ik probeer vaak eerst op een rijtje te zetten wat ik precies wil zeggen, in dit geval tik ik eerst een loos berichtje zonder hoofdletters en interpunctie. Vervolgens probeer ik er een duidelijk geheel van te maken door knippen/plakken, en daarna maak ik er een leesbaar geheel van. Dat lijkt vrij veel, ik snap hetmaar het is vrij snel gedaan, en in de loop van de tijd krijg je snel een helder geheel zonder veel werk. Ook is het werken met smilies erg belangrijk, dus als je een grapje maakt een
en als je ergens boos over bent gebruik je
of
Maar die betekenissen hoef ik denk ik niet uit te leggen
Chip! schreef:Wat draagt werkelijk bij aan het topic? Kijk, ik kan nu nog een tip geven om te posten maar die heb je inmiddels gehad. Dus jij denkt: Ah, lekker joh daar heb je wat aan, ik heb al genoeg tips gehad
Ik kan ook reageren op jouw laatste post, wat ik nu dus doeEn dat draagt het beste bij aan het topic zodat het een leesbaar geheel word.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten