Raido schreef:vrouwen... je kunt er niet mee en je kunt er niet zonder
Je kunt best zonder.

Moderator: Moderafo's
Raido schreef:Meiden zien echt overal wat in... seksuele adepten van de bovenste plank.. Wie dweepen er altijd met verkering in klas1 van de mavo.. de meiden.
Mondriaan schreef:Raido schreef:Meiden zien echt overal wat in... seksuele adepten van de bovenste plank.. Wie dweepen er altijd met verkering in klas1 van de mavo.. de meiden.
vrouwen hebben een hele andere vriendschap dieper. En hand in hand lopen bijvoorbeeld e.d. moet ik als jongern niet aan denken
ehm bij jongens blijft het oppervlakkiger! maar het is niet minder als het om echte vriendschap gaat!
Aragorn schreef:Mondriaan schreef:Raido schreef:Meiden zien echt overal wat in... seksuele adepten van de bovenste plank.. Wie dweepen er altijd met verkering in klas1 van de mavo.. de meiden.
vrouwen hebben een hele andere vriendschap dieper. En hand in hand lopen bijvoorbeeld e.d. moet ik als jongern niet aan denken
ehm bij jongens blijft het oppervlakkiger! maar het is niet minder als het om echte vriendschap gaat!
Hm, daar geloof ik niet echt in. Wel dat meisjes soms eerder doen alsof ze de dikste vriendinnen zijn (zoals ze dat dan uiten zegmaar) terwijl het minder waarde heeft omdat ze 3 weken later alweer hevige ruzie hebben. Dat zie je bij jongens dan weer minder..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten