Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?
Romeinen 8: 31
Moderator: Moderafo's
cees fraanje schreef: Oh maar ik ben niet boos hoor. Alleen toen ik die vraag zag staan over "wie weet er nog een mooie bijbeltekst" kwam bij mij het gevoel boven of iemand in de nood zat die een tekst nodig had". Ik dacht misschien kan ik die persoon helpen, snap je.
Maar ik ben absoluut niet boos.
He ik hoor van je
Deuteronomium 6:4-6
4 Hoor, Israel: de HERE is onze God; de HERE is een!
5 Gij zult de HERE, uw God, liefhebben met geheel uw hart en met geheel uw ziel en met geheel uw kracht.
6 Wat ik u heden gebied, zal in uw hart zijn,
Efeze 2:8-10
8 Want uit genade zijt gij zalig geworden door het geloof; en dat niet uit u, het is Gods gave;
9 Niet uit de werken, opdat niemand roeme.
10 Want wij zijn Zijn maaksel, geschapen in Christus Jezus tot goede werken, welke God voorbereid heeft, opdat wij in dezelve zouden wandelen.
Willemina schreef:Joh. 10 : 27 - 29
Mijn schapen horen Mijn stem en Ik ken dezelve, en zij volgen mij.
Waarom soms die twijfel of ik Zijn stem wel zal herkennen..? En of ik Hem, met al mijn gebreken en zwakheden, wel kán volgen..?
Maranatha schreef:Willemina schreef:Joh. 10 : 27 - 29
Mijn schapen horen Mijn stem en Ik ken dezelve, en zij volgen mij.
Waarom soms die twijfel of ik Zijn stem wel zal herkennen..? En of ik Hem, met al mijn gebreken en zwakheden, wel kán volgen..?
Simpel, door kinderlijk je vertrouwen op Hem te stellen en te zeggen: Abba, dat is Pappa, ondanks alles houd ik van U.![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten