Moderator: Moderafo's
Mark_NL schreef:Spot alsjeblieft niet met dat kussen. Die had Johan_Fr in z'n ski-broek gedaan voor het vallen.
Het heeft ons genoeg geld gekost!!
niels82 schreef:Mark_NL schreef:Spot alsjeblieft niet met dat kussen. Die had Johan_Fr in z'n ski-broek gedaan voor het vallen.
Aha het raadsel is opgelost! Dan hebben we nu tenminste iemand die op de meeting voor GRATIS bier zorgt!!!
niels82 schreef:Mark_NL schreef:Spot alsjeblieft niet met dat kussen. Die had Johan_Fr in z'n ski-broek gedaan voor het vallen.
Aha het raadsel is opgelost! Dan hebben we nu tenminste iemand die op de meeting voor GRATIS bier zorgt!!!
nonno schreef:hey drankorgels...
volgens mij moeten jullie dubbel afkicken. van de vakantie, van de drank, en van de gelduitgaven
nonno schreef:hey drankorgels...
volgens mij moeten jullie dubbel afkicken. van de vakantie, van de drank, en van de gelduitgaven
nonno schreef:en ik heb hier een fles whisky naast me staan, dus dat gaat ook wel goed
Nog steeds zwaar aan de drank begrijp ik. Het gaat dus NIET goed... je probeerd de gezelligheid thuis voort te zetten met je fles??
Ik mis het echt om met z'n allen in 1 kamerTJE te zitten.
Gerdien B. schreef:nonno schreef:en ik heb hier een fles whisky naast me staan, dus dat gaat ook wel goed
Nog steeds zwaar aan de drank begrijp ik. Het gaat dus NIET goed... je probeerd de gezelligheid thuis voort te zetten met je fles??
Ik mis het echt om met z'n allen in 1 kamerTJE te zitten.
kamertje? hij was toch groot zat![]()
we konden er iig mett 25 luitjes in 1 zo'n kamertje!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten