Moet een kandidaat voor ouderling bekeerd zijn

Graag jullie mening daarover

Ik hoorde eens van een predikant; Als een ouderling bekeerd moet zijn moet de postbode dat ook

Moderator: Moderafo's
hahaha schreef:Moet een ouderling bekeerd zijn![]()
Moet een kandidaat voor ouderling bekeerd zijn![]()
Graag jullie mening daarover![]()
Ik hoorde eens van een predikant; Als een ouderling bekeerd moet zijn moet de postbode dat ook![]()
TheKeimpe schreef:Jij moet ook bekeerd zijn!
Maja de Bij schreef:Als een ambtsdrager bekeerd moet zijn -en dat vind ik ook- wat dan te denken van ambt en avondmaalsmijding ? Kan dat eigenlijk wel?
Inderdaad is dat zo, maar dit betekent niet dat als een postbode onbekeerd is, het dan maar goed is om een onbekeerde ouderling te kiezen.hahaha schreef:Als een ouderling bekeerd moet zijn moet de postbode dat ook![]()
Nou nou, nu zeg je wel wat. Wat denk je van de uitzending van de 70? En de uitzending van de twaalven, waarvan ze zo opgetogen terugkwamen? Zouden al de 12 discipelen daar niet bij geweest zijn?caprice schreef:Waar lees jij dat Judas gepreekt heeft en mensen genezen? Dat deden de discipelen nog nauwelijks hoor, toen Jezus nog omwandelde op de aarde.
Maarten schreef:Inderdaad is dat zo, maar dit betekent niet dat als een postbode onbekeerd is, het dan maar goed is om een onbekeerde ouderling te kiezen.hahaha schreef:Als een ouderling bekeerd moet zijn moet de postbode dat ook![]()
johannes1 schreef:zou judas geen naam-christen geweest zijn, toen het puntje bij paaltje kwam verraadde hij toch Jezus.
Maarten schreef:Nou nou, nu zeg je wel wat. Wat denk je van de uitzending van de 70? En de uitzending van de twaalven, waarvan ze zo opgetogen terugkwamen? Zouden al de 12 discipelen daar niet bij geweest zijn?caprice schreef:Waar lees jij dat Judas gepreekt heeft en mensen genezen? Dat deden de discipelen nog nauwelijks hoor, toen Jezus nog omwandelde op de aarde.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten