Raido schreef:Hey Zeck, kun je er niet voor zorgen dat OSW ook mee gaat doen?
De CPU heeft daar al eens een poging gewaagd. Weinig resultaat overigens.
Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Markie schreef:BJ schreef:Ja zoals Kaw het voorstelde dat het 1 team met onderlinge stats is, dan is het dus eigenlijk net als nu. De mensen die er niets (bijna niets) mee te maken willen hebben merken er nauwelijks iets van. En mensen die het leuk vinden om een nog groter team te hebben die krijgen een mooi extraatje.
ik zou welles willen weten of zoals kaw het voorstelt realiseerbaar is. test het maar is uit zou ik zeggen, samen met nog wat cpu' ers die het ook wel zien zitten. ik kan je hiervandaan al wel zeggen dat er niks van terrecht komt. bovendien behoud tr ook haar eigen identiteit niet, want tr komt dan niet meer in de statistieken op de wp site voor. we worden dan opgenomen in de rest van de grijze massa. maar we kunnen misschien verder kijken zoals ik al zei, als kaw het voorstel echt weet te realiseren. als je zover bent kaw, laat het resultaat maar zien. dan kan er een poll gehouden worden, en dan kunnen we zien hoe groot de bereidheid om mee te doen hier is..
maar eer het zover is zijn we wel 2 a 3 maanden verder ws.
Op zich is het wel te realiseren, als het stats-proggie weer werkt kun je dat gewoon daaraan koppelen. Je kan dan een team kiezen en van de subteams worden dan weer aparte stats gemaakt. En als je als TR op de tweede/derde statspagina blijft staan valt het met reclame ook wel mee hoor, als je in de top-25 teams komt heb je kans dat ze via de teampage en de homepage die daarop staat van Refoweb horen.
moppie schreef:Marnix schreef:Markie schreef:BJ schreef:Ja zoals Kaw het voorstelde dat het 1 team met onderlinge stats is, dan is het dus eigenlijk net als nu. De mensen die er niets (bijna niets) mee te maken willen hebben merken er nauwelijks iets van. En mensen die het leuk vinden om een nog groter team te hebben die krijgen een mooi extraatje.
ik zou welles willen weten of zoals kaw het voorstelt realiseerbaar is. test het maar is uit zou ik zeggen, samen met nog wat cpu' ers die het ook wel zien zitten. ik kan je hiervandaan al wel zeggen dat er niks van terrecht komt. bovendien behoud tr ook haar eigen identiteit niet, want tr komt dan niet meer in de statistieken op de wp site voor. we worden dan opgenomen in de rest van de grijze massa. maar we kunnen misschien verder kijken zoals ik al zei, als kaw het voorstel echt weet te realiseren. als je zover bent kaw, laat het resultaat maar zien. dan kan er een poll gehouden worden, en dan kunnen we zien hoe groot de bereidheid om mee te doen hier is..
maar eer het zover is zijn we wel 2 a 3 maanden verder ws.
Op zich is het wel te realiseren, als het stats-proggie weer werkt kun je dat gewoon daaraan koppelen. Je kan dan een team kiezen en van de subteams worden dan weer aparte stats gemaakt. En als je als TR op de tweede/derde statspagina blijft staan valt het met reclame ook wel mee hoor, als je in de top-25 teams komt heb je kans dat ze via de teampage en de homepage die daarop staat van Refoweb horen.
Alleen al het feit dat Team Refoweb niet meer op de whatpulse site zal staan en CPU wel.
Het is juist cool om met een refoclubje uit een klein landje z hoog mogelijk te komen. Dat is pas competitie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten