Moderator: Moderafo's
Dat is verloochening van je roots, je moet toch echt wel kunnen hoorn dat je uit het oostn komt hoorwJannoek schreef:hm, kan met dat bij peentje niet voorstellen, maar t zal wel
bij sommige mensen vind ik het niet gek staan, maar bij anderen -vaak jongeren- weer wel
ik hou het maar op het normale nederlands
Raido schreef:Dat is verloochening van je roots, je moet toch echt wel kunnen hoorn dat je uit het oostn komt hoorwJannoek schreef:hm, kan met dat bij peentje niet voorstellen, maar t zal wel
bij sommige mensen vind ik het niet gek staan, maar bij anderen -vaak jongeren- weer wel
ik hou het maar op het normale nederlands
Schopt jouyvonne schreef:ik zeg eigenlijk altijd je... tegen me opa en oma meestal wel u enzo... me ouders noem ik meetal gewoon bij de voornaam omdat weet ikniet... klinkt mooier... k bdoel ik ben geen klein kind meer die om mammaaaaa roept...
Raido schreef:Schopt jouyvonne schreef:ik zeg eigenlijk altijd je... tegen me opa en oma meestal wel u enzo... me ouders noem ik meetal gewoon bij de voornaam omdat weet ikniet... klinkt mooier... k bdoel ik ben geen klein kind meer die om mammaaaaa roept...ik zeg nog altijd papa en mama, ben 18 en geef altijd nog een zoen als ik naar bed ga
tja ik hou gewoon van ze
trijntjejohanna schreef:Raido schreef:Schopt jouyvonne schreef:ik zeg eigenlijk altijd je... tegen me opa en oma meestal wel u enzo... me ouders noem ik meetal gewoon bij de voornaam omdat weet ikniet... klinkt mooier... k bdoel ik ben geen klein kind meer die om mammaaaaa roept...ik zeg nog altijd papa en mama, ben 18 en geef altijd nog een zoen als ik naar bed ga
tja ik hou gewoon van ze
ik ben 21 .. zeg ook nog altijd papa en mama.. en zolang ik nog thuiswoonde (tm sept 2004) gaf ik ze ook altijd een kus voordat ik naar bed ging,... niks mis mee toch
het blijven altijd je ouders..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten