Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 jan 2005 18:30

BJ schreef:Ja zoals Kaw het voorstelde dat het 1 team met onderlinge stats is, dan is het dus eigenlijk net als nu. De mensen die er niets (bijna niets) mee te maken willen hebben merken er nauwelijks iets van. En mensen die het leuk vinden om een nog groter team te hebben die krijgen een mooi extraatje.

Zo zie ik het dus ook. Het blijft min of meer het zelfde, maar we krijgen wel wat extra. We kunnen ons blijven profileren als Team Refoweb, alleen niet op de whatpulse site maar op een andere nog nader te definiëren site.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 15 jan 2005 18:33

Ik vind het met deze extra's wel erg aanlokkelijk moet ik eerlijk zeggen.

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 jan 2005 20:23

jip_86 schreef:Ik vind het met deze extra's wel erg aanlokkelijk moet ik eerlijk zeggen.

Maar dan moeten we wel met z'n allen gaan. 't Is of allemaal, of niet.

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 15 jan 2005 21:00

Tussen alle discussies door heb ik maar weer ff 41.000 keys gepulst!
Want tot er één team is blijf ik natuurlijk Team Refoweb naar de top helpen :mrgreen:
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 15 jan 2005 21:02

PeterD schreef:
jip_86 schreef:Ik vind het met deze extra's wel erg aanlokkelijk moet ik eerlijk zeggen.

Maar dan moeten we wel met z'n allen gaan. 't Is of allemaal, of niet.
Dat vind ik ook.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 15 jan 2005 22:43

Ben ik het totaal mee eens, je moet als team bezig zijn, niet als individu, GoT heeft ook meer slagkracht Daphne/Markie..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Mariekje88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Mariekje88 » 15 jan 2005 23:23

hm.. owkeej met z'n allen wel of niet meedoen

da's goed, maarrr dan is t het gelijk zeker dat het niet doen wordt, want er zijn mensen die er overduidelijk absoluut tegen zijn :wink:
(lijkt mij dan iig)

PeterD

Berichtdoor PeterD » 15 jan 2005 23:26

Mariekje88 schreef:hm.. owkeej met z'n allen wel of niet meedoen

da's goed, maarrr dan is t het gelijk zeker dat het niet doen wordt, want er zijn mensen die er overduidelijk absoluut tegen zijn :wink:
(lijkt mij dan iig)

Waarbij ik me dan afvraag of die mensen wel weten wat helemaal de bedoeling is. En gaan ze niet mee, dan doen we het toch niet?

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 16 jan 2005 00:51

BJ schreef:Ja zoals Kaw het voorstelde dat het 1 team met onderlinge stats is, dan is het dus eigenlijk net als nu. De mensen die er niets (bijna niets) mee te maken willen hebben merken er nauwelijks iets van. En mensen die het leuk vinden om een nog groter team te hebben die krijgen een mooi extraatje.

ik zou welles willen weten of zoals kaw het voorstelt realiseerbaar is. test het maar is uit zou ik zeggen, samen met nog wat cpu' ers die het ook wel zien zitten. ik kan je hiervandaan al wel zeggen dat er niks van terrecht komt. bovendien behoud tr ook haar eigen identiteit niet, want tr komt dan niet meer in de statistieken op de wp site voor. we worden dan opgenomen in de rest van de grijze massa. maar we kunnen misschien verder kijken zoals ik al zei, als kaw het voorstel echt weet te realiseren. als je zover bent kaw, laat het resultaat maar zien. dan kan er een poll gehouden worden, en dan kunnen we zien hoe groot de bereidheid om mee te doen hier is..
maar eer het zover is zijn we wel 2 a 3 maanden verder ws.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 jan 2005 15:18

PeterD schreef:
Marnix schreef:We zijn altijd voor samenwerking met Team Refoweb geweest en dat zullen we ook altijd wel blijven. Geen reden om daar zo negatief op te reageren.

Behalve dan toen jullie de CPU zijn begonnen zeker, toen hoefde er ineens niet meer samengewerkt te worden met Team Refoweb.

Afijn, ik proef veel tegenstand bij de RW'ers, dus zal het wel blijven zoals het is.

Het probleem was dat er toen een heleboel mensen waren die niets met Refoweb hadden... maar wel met Whatpulse mee wilden doen. De policy van Team Refoweb was toen: Je moet wel wat met Refoweb hebben.... Omdat ik heel veel mensen kende die daarom niet met Whatpulse mee deden is dat toen aangekaart en gevraagd of dat verbreed kon worden. We wilden graag Team Refoweb verbreden en door laten gaan als breed christelijk team, dat voorstel is niet goedgekeurd en vandaar dat CPU is ontstaan :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 16 jan 2005 15:23

Markie schreef:

ik zou welles willen weten of zoals kaw het voorstelt realiseerbaar is. test het maar is uit zou ik zeggen, samen met nog wat cpu' ers die het ook wel zien zitten. ik kan je hiervandaan al wel zeggen dat er niks van terrecht komt. bovendien behoud tr ook haar eigen identiteit niet, want tr komt dan niet meer in de statistieken op de wp site voor. we worden dan opgenomen in de rest van de grijze massa. maar we kunnen misschien verder kijken zoals ik al zei, als kaw het voorstel echt weet te realiseren. als je zover bent kaw, laat het resultaat maar zien. dan kan er een poll gehouden worden, en dan kunnen we zien hoe groot de bereidheid om mee te doen hier is..
maar eer het zover is zijn we wel 2 a 3 maanden verder ws.

Op zich is het wel te realiseren, als het stats-proggie weer werkt kun je dat gewoon daaraan koppelen. Je kan dan een team kiezen en van de subteams worden dan weer aparte stats gemaakt. En als je als TR op de tweede/derde statspagina blijft staan valt het met reclame ook wel mee hoor, als je in de top-25 teams komt heb je kans dat ze via de teampage en de homepage die daarop staat van Refoweb horen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 16 jan 2005 21:57

* is voor
PaSaP Hoogh!!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 17 jan 2005 09:55

PeterD schreef:
Daphne schreef:Sowieso: Waarom zou er wéér veranderd moeten worden? Een stel RW'ers gaat niet mee, een stel CPU'ers zal waarschijnlijk ook niet meegaan, dan heb je dus al drie groepen, in plaats van 2, dus alweer een scheiding...

Ten tweede: Wat is er verkeerd aan een groep van 1 bepaald forum, GoT heeft toch ook maar 1 team?

Ten derde: er is al een poll geweest en de meesten waren tegen 1 team. Dus waarom nu weer met zo'n idee komen? Je krijgt alleen maar meer verdeeldheid.

Wie ben je nou, Daphne of Markie :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nu was ik echt Daphne :) :wink:
Afbeelding

zekharyahu
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zekharyahu » 17 jan 2005 11:36

Nog 5 miljoen en TR staat in de top50 :)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 17 jan 2005 11:37

Hey Zeck, kun je er niet voor zorgen dat OSW ook mee gaat doen?
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Terug naar “Archief”