LANGE rokken

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 jan 2005 20:40

Als je een echte lange rok zoekt, dan hbek geen id, die hebk zelf echt zelden aan. De enige winkel waar ik er wel eens een heb gekocht was SHOEBIE, dat is in Rhenen, das n heeeeele leuke zaak :D

Verder gewone rokjes heb je in Veenendaal bij The Sting zeker wel. Ze zijn in hoor deze winter :D Dan heb je ze daar echt wel, hele leuke, maar ik geloof deze winter geen lange.

Ook Duthler heeft misschien wel lange rokken, maar die zijn soms n btje duf ;)

Zo, handig als je uit die buurt komt, dna weet je nog es iets. hahaha, suc6 ermee he!!!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 jan 2005 13:43

Graag weer ON-TOPIC!!!!!!!!

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 12 jan 2005 15:47

Bij Basic Life in Barnveld / Lunteren hebben ze ook weer veel lange rokken nu.
the most important things in life are not things

sweap
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 12 jan 2005 16:05

lindita schreef:Bij Basic Life in Barnveld / Lunteren hebben ze ook weer veel lange rokken nu.

heeey, zie ik daar Lunteren staan???? :mrgreen: Maar inderdaad, bij Basic Life hebben ze vaak ook wel leuke rokken, en die zijn ook niet echt duur.

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Re: LANGE rokken

Berichtdoor Mr. J » 12 jan 2005 16:06

langbeen schreef:Hallo allemaal (maar vooral de dames!),

Ik hoop dat ik hier in het juiste forum zit! Ik ben nieuw hier en hier naar toe gekomen omdat ik een klein probleempje heb waarvan ik dacht: "daar kunnen de refowebbers me vast wel bij helpen". Over een poosje mag ik namelijk naar een bruiloft van vrienden \:D/ , maar ik heb een stevig vermoeden dat het erg gewaardeerd zal worden als ik in een (lange) rok kom. Normaal gesproken draag ik bijna nooit rokken, en zeker geen lange rokken. Nu ben ik zelf vrij lang (1m85), en ik heb echt geen flauw idee waar ik echt lange rokken voor mensen van mijn lengte kan kopen. Ik heb al een beetje op internet zitten zoeken, maar een bijkomend probleem is dat ik vrij tenger ben, dus veel groter dan maat 36 of 38 moet ik echt niet hebben, en de speciaalzaken beginnen vaak bij maat 40. Tsja, wat een luxeprobleem eigenlijk hè :wink:
Maar goed, mijn vraag is dus: weet iemand een zaak waar leuke! lange rokken verkocht worden? Liefst omgeving Arnhem, Ede, Utrecht. Of naaien alle lange refo-meiden zelf?

Alvast bedankt, groetjes Langbeen

Een tip van mijn zusje H&M, College Style (als je daar van houd)

langbeen
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor langbeen » 12 jan 2005 20:21

Iedereen bedankt voor de tips tot nu toe!

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 12 jan 2005 20:25

graag gedaan daarvoor zijn wij hier ook onderandere, wanneer men hulp nodig heeft proberen wij zo goed en zo kwaad als het kan hulp te bieden :mrgreen:

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 13 jan 2005 17:50

Ik wil wel graag een foto zien hoor, als je geslaagd ben... Met prijs en winkel erbij graag...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 jan 2005 22:07

ok... de tips voor de galajurken mogen dus ook in dit topic. Mariamagdalena, grappig dat je mij gaat uitleggen hoe je bij de Bijenkorf komt enzo, ik ben net nog naar de Dam gefietst (en weer terug naar huis). Ik zal er eens gaan kijken. Maar ik ben dus eigenlijk net te laat... ik had gehoopt dat ze nu ook nog wel uitverkoop zouden hebben :-S

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 14 jan 2005 12:22

Lalage schreef:ok... de tips voor de galajurken mogen dus ook in dit topic. Mariamagdalena, grappig dat je mij gaat uitleggen hoe je bij de Bijenkorf komt enzo, ik ben net nog naar de Dam gefietst (en weer terug naar huis). Ik zal er eens gaan kijken. Maar ik ben dus eigenlijk net te laat... ik had gehoopt dat ze nu ook nog wel uitverkoop zouden hebben :-S

uum... je mag ook die van mij wel lenen als je wilt! :)

lindita
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor lindita » 14 jan 2005 13:24

sweap schreef:
lindita schreef:Bij Basic Life in Barnveld / Lunteren hebben ze ook weer veel lange rokken nu.

heeey, zie ik daar Lunteren staan???? :mrgreen: Maar inderdaad, bij Basic Life hebben ze vaak ook wel leuke rokken, en die zijn ook niet echt duur.

Ja, dat heb je goed gezien!
Ben jij ook Lunteraan dan? :mrgreen:
the most important things in life are not things

regenboog
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor regenboog » 14 jan 2005 18:07

In Veenendaal heb je aan de prins Bernardlaan een winkeltje (het heet hijaaz ofzo) waar ze hele mooie soort galarokken verkopen voor maar tien euro.
In Veenendaal moet je zeker kunnen slagen. Ik zou zeggen:kom gewoon een keertje bij ons in het 'dorp' shoppen.
Jezus zegt: Ik ben de WEG, de WAARHEID en het LEVEN.
(datgene dus waar ieder mens naar zoekt)

de_bisschop
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor de_bisschop » 14 jan 2005 19:07

ehm

in rotterdam, in de oosterhof zit Harriët en die verkoopt volgens mij het hele jaar door galajurken voor leuke en betaalbare prijzen
Afbeelding

'En wat hebt gij, dat gij niet hebt ontvangen?' 1 Korinte 4:7

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 14 jan 2005 19:18

Afbeelding

Zo een?

Afbeelding

of deze???
Laatst gewijzigd door Mariamagdalena op 14 jan 2005 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Mr. J
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Mr. J » 14 jan 2005 19:20

hahahahaha ja dat is een ideetje, is het een soort gothicbijeenkomst :lol: :mrgreen: dan kun je zowiets aandoen :mrgreen:

Terug naar “Archief”