Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

PeterD

Berichtdoor PeterD » 14 jan 2005 10:21

*PeterD roept om een poll*

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 14 jan 2005 11:51

Naamgeving: Tja... Een totale nieuwe naam, zoals United Christian Phorum Users (UCPU? :wink: ) Daar kan over gediscusseerd worden.

PHP? Ergens op een (netrale) site een mogelijkheid om een gebruiker aan een forum (subteam) te koppelen, met daarnaast een pagina met de stats per forum. Forum met de meeste clicks bovenaan.

PeterD

Berichtdoor PeterD » 14 jan 2005 12:20

Ik kan me er op zich wel in vinden mits
- Er een goede verdeling per subcategorie op de site mogelijk is
- We het over de naam eens kunnen worden

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 14 jan 2005 12:31

PeterD schreef:Ik kan me er op zich wel in vinden mits
- Er een goede verdeling per subcategorie op de site mogelijk is
- We het over de naam eens kunnen worden
Dan zou ik het ook wel willen op zich.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 14 jan 2005 12:59

Hm even rekenen:

Team Refoweb:
    * Leden: 108 (waarvan 98 actieve leden)
    * Keystrokes: 81,500,000
    * Mousecklicks: 15,300,000
    * Percentage: 0,26% van totaal
    * Huidige positie: 52e
Christian Pulse Unity
    * Leden: 99 (waarvan 95 actief)
    * Keystrokes: 36,500,000
    * Mousecklicks: 7,200,000
    * Percentage: 0,12% van totaal
    * Huidige positie: 143e
Gezamelijk:
    * Leden: 207 (waarvan 193 actief)
    * Keystrokes: 118,000,000
    * Mousecklicks: 22,500,000
    * Percentage: 0,38% van totaal
    * Positie: 29e

In de lijstvan teams met grootste aantal leden komen we hiermee uit op plaats 10. Verder heeft Credible.nl, een christelijk forum met 2489 geregistreerde gebruikers, toegezegd om met CPU mee te willen doen en op hun site dit te gaan promoten op het moment dat we een website met statistieken en links hebben, dus na de fusie gaan we dan makkelijk boven de 200 actieve leden komen!

Misschien gezien deze statistieken toch interessant om dit nog eens te overwegen!
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 14 jan 2005 13:03

Zeker wel een overweging waard. Ik heb dezelfde voorwaarden als PeterD. Waarbij ik dan wel wil toevoegen dat wat betreft de naam misschien een naam gekozen zou moeten worden die niet teveel lijkt op een van de beide bestaande namen.

Verder zouden andere christelijke forums ook mee moeten kunnen doen op een later moment en deze zouden dan ook eigen statistieken moeten kunnen krijgen.

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 14 jan 2005 13:08

BJ schreef:Zeker wel een overweging waard. Ik heb dezelfde voorwaarden als PeterD. Waarbij ik dan wel wil toevoegen dat wat betreft de naam misschien een naam gekozen zou moeten worden die niet teveel lijkt op een van de beide bestaande namen.

Verder zouden andere christelijke forums ook mee moeten kunnen doen op een later moment en deze zouden dan ook eigen statistieken moeten kunnen krijgen.

Ik ga acoord met een netrale, totaal andere naam.
Maar toch wil ik wel zeggen dat CPU al bedoelt was om zo netraal mogelijk te zijn.

Duh. :mrgreen: Tuurlijk is het de bedoeling dat meerdere fora in het systeem komen.

(1 probleem. Ik zit in de maand voor het afstuderen en ik heb geen seconde tijd over voor nuttige dingen zoals whatpulse en forummen. Het zal dan ongeveer pas over een maand klaar zijn.)

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 14 jan 2005 13:40

Dan kunnen we tot die tijd gaan kibbelen over de naam.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 14 jan 2005 13:50

BJ schreef:Zeker wel een overweging waard. Ik heb dezelfde voorwaarden als PeterD. Waarbij ik dan wel wil toevoegen dat wat betreft de naam misschien een naam gekozen zou moeten worden die niet teveel lijkt op een van de beide bestaande namen.

Dat kan inderdaad op zich wel... hoewel ik me afvraag of anderen dat wel willen.... CPU bestaat namelijk al uit christenen van allerlei forums... Ik denk niet dat CPU-leden zonodig in subteams met elkaar willen concurreren, daarnaast zijn er ook een heleboel leden die niet van een bepaald forum of zo zijn.... Dan hou je een groot CPU-team... of krijg je allemaal miniscule teampjes. Maar ik kan het aankaarten. Als CPU-ers dat niet willen verzinnen we een nieuwe naam voor het fusieteam.... en kunnen we via een scriptje ook gescheiden stats van CPU en Team Refoweb houden.

Ik bedenk me nog wel 1 probleem, omdat CPU geen forum of zo als centraal coordinatiepunt heeft is het wel lastig om iedereen te bereiken. De meesten zijn per mail of via een pb op de Whatpulse-site wel te bereiken, alleen kost dat denk ik een heleboel werk maar ja, als het moet dan moet dat maar he :) Is het trouwens niet mogelijk een teamnaam te wijzigen? Dan kunnen we de naam van CPU wijzigen en op Refoweb een topic maken dat iedereen dat team joint met uitleg hoe dat moet. Dat kost denk ik de minste tijd.... en mensen die het niet lezen en dus niet het nieuwe team joinen kun je op het forum via PB allemaal bereiken!

Als het doorgaat zijn we binnenkort echt het grootste christelijke team op Whatpulse, The Z gaan we dan ruim voorbij :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 14 jan 2005 14:29

Vond team refoweb juist leuk worden, we begonnen heel goed te klimmen en dat is juist zo leuk. Nu in 1 keer een klap naar het dubbele is niet zo leuk denk ik.

ligt er aan welke naam we gaan krijgen, als ik als enige in team RW blijf hangen sta ik wel in de top 1 van de stat's.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 14 jan 2005 14:48

Natuurlijk heet het geen TRW meer maar CPU dat dekt de lading dan meer, daarbij: je knalt opeens naar boven EN je groeit sneller en dus is het spannender!
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 14 jan 2005 14:50

CPU kan ik niet mee akkoord gaan. Dan hebben jullie als nog je zin. Maak er dan maar iets van Christian Forum People van ofzo.

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 14 jan 2005 14:55

jip_86 schreef:CPU kan ik niet mee akkoord gaan. Dan hebben jullie als nog je zin. Maak er dan maar iets van Christian Forum People van ofzo.

Is het dan een soort erezaak ofzo? Ik begrijp dat niet zo goed. Van mij mag Markie team-founder worden als dat het doel helpt.

Overigens kan de naam best gewijzigt worden.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 14 jan 2005 14:59

Christian United :P
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

The Menace
Mineur
Mineur

Berichtdoor The Menace » 14 jan 2005 15:05

jip_86 schreef:CPU kan ik niet mee akkoord gaan. Dan hebben jullie als nog je zin.

Ik denk dat je je niet zo druk moet maken over de naam. CPU is wel een betere naam voor een algemeen team, dat moet ik toegeven en mij maakt het ook niet zo heel veel uit welke naam het team heeft.

Terug naar “Archief”