Het 'oude-Calvinopolis'

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

D
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor D » 12 jan 2005 18:06

Optimatus schreef:Het hoofdbestuur van de SCP staat ambities niet in de weg, slechts grepen naar de macht. De macht wordt immers middels verkiezingen verkegen, niet door grepen.

Ik ben er nog niet uit...ondertussen genietend van een lekkere rode Port bedenk ik me dat een macht toekenning tot op zekere hoogte geen kwaad kan. Een gezond verantwoordelijkheidsbesef.

Misschien moet dit wat meer naar voren worden gebracht in het ministerie van Onderwijs.

Denkt rustig verder....
AbcD

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 12 jan 2005 18:24

D schreef:Terwijl ik nog wat peins over het onderwerp machtsgreep, cuba en burgervaders, constateer ik vol goede moed dat er al leven in het gewest begint te komen. Heren, medeburgers heeft er iemand zin om een golfballetje te slaan?
Ik doe mee! Ik kan het wel niet maar je bent nooit te oud om het te leren.

D
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor D » 12 jan 2005 18:50

Fijn Jip. Welkom op de HiltonBliek golfbanen. Mag ik u allereerst een verfijnde koffie aanbieden alvorens we de spelregels doornemen.

We kunnen onder het slaan wellicht eens verder spreken over uw visie omtrent macht en eventuele grepen in die sfeer.
AbcD

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 12 jan 2005 18:51

Goed idee. Zijn het overigens moeilijke regels?

D
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor D » 12 jan 2005 18:59

Ahh u heeft beduidend talent Jip. Mag ik u één tip geven? Probeer altijd de bal te raken. Ondertussen wandelend door de gerepte natuur wordt er stevig verder gebabbeld. Het gewest wordt aangenamer vind u niet? Er dienen meer mensen met charisma te wonen in een gewest als deze! Wat vind u eigenlijk van de toekomst plannen van het gewest?
AbcD

D
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor D » 12 jan 2005 19:06

Voor de duidelijkheid wat regels:

De tien basisregels en procedures van golf

Golf is uniek in de wereld van de professionele sport: het is het enige spel waarin de spelers zelf verantwoordelijk zijn voor de registratie van hun eigen score. Zelfs bij belangrijke kampioenschappen, zoals ‘The Open’ en The Masters, waar referees en officiele waarnemers de spelers van hole naar hole begeleiden, is het aan de spelers zelf hun scorekaarten in de gaten te houden, in te vullen en te tekenen. Op dat spelniveau kunnen vergissingen kostbaar zijn. Als getekend wordt voor een score, die hoger is dan het gespeelde, dan geldt die hogere score. Als je tekent voor een lagere score dan de werkelijkheid, word je gediskwalificeerd...

De regels van het hedendaagse golf zijn erg veelomvattend. De gedachte om door het regelboek te moeten ploegen is een weinig aanlokkelijk vooruitzicht als u een beginnend golfer bent. Het is dan ook niet nodig om elke regel in het geheugen op te slaan. Maar u heeft wel parate kennis van de basisregels en procedures nodig, zelfs als u slechts van plan bent om alleen maar voor de gezelligheid te spelen totdat uw vaardigheden verbeteren.
Hier volgt een lijst van basisregels die u zou moeten weten voor u de golfbaan in gaat samen met de procedures die u zou moeten volgen om de problemen het hoofd te kunnen bieden, die u zult tegenkomen tijdens uw rondje golf.

en zo gaat het verder....

burger D.
AbcD

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 12 jan 2005 20:30

Bleg wat saai die regels. Ik denk dat we daar al spelenderwijs wel uit komen.

Inderdaad een uiterst mooi gewest. Calvinopolis moet echt een grote stad worden zoals een echte stad er uit ziet en natuurlijk de belangrijkste stad want calvinopolis is wel de hoofdstad. Deze golfbaan is echt een uitkomst, heerlijk om even tot rust te komen.

*ondertussen bij eerste baan aangekomen*

Zo balletje neerleggen.

* zwaai en balletje valt ongeveer 30 cm verderop weer neer *

Sjonge wat een slag. Nou ja ik heb hem geraakt. Nu bent u als ik het goed heb.

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 13 jan 2005 10:31

*hangt een bord "licht en uitzicht" op en neemt intrek in zijn nieuwe sobere stulpje (gevestigd aan de naar hemzelf vernoemde straat)*

Afbeelding

Ah, eindelijk! Na weken eidendelijk in mijn nieuwe stulpje!
Laatst gewijzigd door Rijnmond op 13 jan 2005 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 13 jan 2005 10:54

De verpaupering slaat hier ook al toe.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 13 jan 2005 10:55

Ik ben een bescheiden mens, wenst u wellicht een rondleiding?

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 13 jan 2005 10:57

Neen, dank u, ik zie dergelijke huizen al genoeg van binnen bij het uitzetten van wanbetalende huurders ;)
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 13 jan 2005 10:58

Dit bescheiden appartementencomplex bestaat uitsluitend uit koopwoningen.

Arco
Majoor
Majoor

Berichtdoor Arco » 13 jan 2005 17:21

Mijn edele heren,

Ik had mij tot op heden mezelf nog niet gevestigd in de RefoBliek. Ik ben in die tussentijd verbleven in een hotel.

Maar nu, heb ik een appartementje gevonden in onze geliefde hoofdstad :!:
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

D
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor D » 13 jan 2005 17:31

Ach ja...op dit moment wordt de Helmerstraat en het Lange Voorhout flink onder handen genomen. Ben momenteel bezig hier e.e.a. luxe pandjes op te krikken.

Verder heeft ondergetekende zeer bijzonder heugelijk nieuws. De Refo-vliegmaatschappij. Het vliegveld komt op de rand van het gewest te liggen.
AbcD

Arco
Majoor
Majoor

Berichtdoor Arco » 13 jan 2005 17:35

Aha, mijnheer D,

Ik ben zeer benieuwd waar het Internationale Vliegveld van RefoBliek exact komt te liggen!
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

Terug naar “Archief”