Raido schreef:Amen Ja Amen! :| :|
Als jij naar een café gaat ga je daar vast naartoe om je klem te zuipen, je te verlekkeren aan het vrouwelijk schoon en alle grove zonden te doen die je maar kunt bedenken. Helaas voor jou bekrompen geest zijn er mensen die naar een café gaan om daar wat rust en verpozen te zoeken, om gezellig bij te praten over school of werk onder genot van een potje bier...
En als jij dat verspilling van genadetijd vind, ik wil je toch waarschuwen, ga snel van je pc af, want het forummen op refoweb is dan een net zo gruwelijke godslastering en verspilling van je genadetijd...
Raido, als je even iets beter leest en terugleest, zie je dat ik op zich geen problemen heb met het met een groepje gezellig wat drinken. Wat mijn punt is, is dat er mensen op zaterdagavond in afschuwelijke herrie, bij muziek die totaal niet tot Gods eer is, tot diep in de nacht gaan stappen, midden in de nacht thuiskomen, en op zondagochtend óf helemaal niet naar de kerk gaan omdat ze hun roes moeten uitslapen, óf met een duffe al dan niet zatte kop in de kerk zitten.
Zeg eens heel eerlijk, kun jij dat rijmen met een levend geloof????
Ik ben met Christus gekruisigd; ik leef, doch niet meer ik, maar Christus leeft in mij! (Gal. 2:20)